איך לסחור באמזון כמו מקצוען

ההגשמה של אמזון (FBA) היא הזדמנות נהדרת עבור אנשים רבים למצוא את דרכם לעולם המסחר האלקטרוני. לאחר שהחשבון שלך פעיל, השלב הראשון ללמוד כיצד למכור באמזון הוא להשלים את פרופיל המוכר הציבורי שלך. אם יש לך חשבון למימוש – על ידי – Amazon F BA, אתה יכול ליצור קוד קידום מכירות של מדיה חברתית שבו ניתן להשתמש כדי לשלוט על התנועה המוכנה לרכישה לדף הנחיתה שלך באמזון. הפוך לחלק מתהליך ההפיכה למוכר של אמזון – FPA, בעזרת המרכז לפיתוח מוכרים של אמזון (DDC).

אם קראת מאמר זה

תדע שאמזון B2B הוא בדיוק מהו וכיצד להתחיל. אם ברצונך להיות מוכר עסקי של אמזון, למד עוד כיצד אתה חשבון עסקי AWS באמזון, כיצד זה עובד עבור מוכרים, ועוד אם ברצונך, קרא את המדריך שלנו כיצד להיות "אמזון B 2B" ( מוכר אמזון לעסקים). למידע נוסף אודות מהו מוכר עסקי באמזון ואילו צעדים הם נוקטים, עיין במאמר שלנו בנושא עבודה עם קונים ועבודה עם מוכרים.

נדון גם כמה עולה מכירה באמזון

איך למצוא את המוצרים שלך, למצוא ספקים ועוד. קרא את המדריך המעודכן שלנו כיצד למכור ב- Walmart.com למידע נוסף וטיפים על מכירה ב- eBay עד שנת 2021. למידע נוסף על מדריך המוכר העסקי של אמזון, עיין במדריך שלנו כיצד אנו מוכרים ב- Amazon for Business, וכן בהנחיות שלנו על מכירה ב- Walmart ו- B2B של אמזון.
כדי לקרוא עוד אודות אקדמיה למסחר באמזון כדאי להעיף מבט ב- rpgeschool.co.il

אם אתה מוכר FBA

השתמש במחשבון F BA של אמזון כדי להעריך כמה אתה עשוי להרוויח ואילו עמלות תצטרך לשלם. רשימת רבי המכר של אמזון היא נקודת התחלה נהדרת, אך תוכלו גם לקרוא את המדריך שלנו למכירת המוצרים הטובים ביותר באמזון וב- FPA למידע נוסף על דמי רכש ומחירים. אם אתה כבר מוכר באמזון, מחשבון זה יכול לעזור לך להעריך כמה תרוויח אם תעבור ל- FCA.

כשאתה מוכר באמזון

אתה רק צריך להזין את המוצר שאתה רוצה למכור, לקבוע מחיר קבוע ולהקליט את התנאים שלך. ברגע שאתה מוכן לנסות את פלטפורמת FBA, היכנס לאתר Amazon F BA וקרא את תהליך ההרשמה. כדי למכור משהו באמזון, עליך ליצור חשבון ספק אמזון ולמלא יישום. הפשטות של אמזון היא אידיאלית בהקשר זה, אך לפני שתגדיר את חשבון הספק של אמזון ותתחיל למכור דרך אמזון, עליך להיות מסוגל לבחור תוכנית ספקים, לספק מידע על העסק שלך ולהבין את מדיניות הספקים של אמזון.

אם אינך מעוניין לנהל את משלוח המנות בעצמך, תוכל להשתמש בשירותי שילוח של אמזון כגון UPS, FedEx, UPS Express ו- FedEx Express.

אתה יכול להשתמש ב- FBA של אמזון

כדי למלא הזמנות עבור סחורות ושירותים כגון מצרכים, ביגוד, אביזרים, אלקטרוניקה ופריטים אחרים. אמזון F BAU מאפשר לך לבצע הזמנות של סחורות, ביגוד, תכשיטים, נעליים, רהיטים, ביגוד ואפילו מצרכים. אתה יכול להשתמש ב- FCAU של אמזון כדי למלא בקשות למוצרים, פריטים, גאדג'טים, מכשירים, ספרים, סרטים, מוסיקה ועוד.

לפי תוכנית, המוכרים יוכלו להוסיף רישומים חדשים בלי לחשוש שאמזון תהיה מתחרה. נסו למכור פריט ייחודי בתוכניות FBA, FCAU ו- FPA של אמזון למגוון מוצרים ושירותים כמו ביגוד, תכשיטים, הנעלה, אלקטרוניקה ועוד.

אחד היתרונות של מכירה באמזון

הוא שהרשימה למעשה כבר נמצאת באתר המוכר של אמזון. זה שונה במקצת אם אתה מוכר דרך חשבון קמעונאי ולא באמצעות חשבון סוחר מכיוון שאין דמי רשימה. אם אינך משתמש בקידום אתרים עבור רשימת ה- FBA שלך באמזון, תימלט מהעמלה החודשית של אמזון בסך 39.99 דולר. אמזון אמנם נהנית מהאפשרות הקלה להוציא מכירות מהתחרות, אך היא יכולה להרוויח הרבה יותר כסף מדמי התיווך ברגע שתמכור את המוצר שלך, אז הקפד לחפש דברים שכבר הוכחו ונמכרו על ידי אמזון, ולא דברים ש מכרת כבר באמזון.

כדאי לשקול להשתמש בפלטפורמת All-in-One כמו אמזון

המציעה פיתרון המאפשר לך להתחיל למכור באמזון. זה כולל כל דבר, החל מחיפוש מוצרים וספקי מקור ועד מכירה דרך אמזון ועוד. אתה יכול גם לשקול להשתמש באחד מהקמעונאים המקוונים הרבים כגון eBay, Craigslist או Etsy, מכיוון שהם מציעים את כל הפתרונות שניתן להשתמש בהם כדי להתחיל למכור באמזון.

אמזון

היא בעיקר שוק פתוח שבו אתה יכול לקבוע מחירים משלך, למכור כמעט הכל ולנהל את עצמך, יחד עם המשלוח והלוגיסטיקה שלך. קל מאוד למכור בשווקים שונים מכיוון שהיא אחת מפלטפורמות המכירות הגלובליות המהימנות ביותר. תיתכן תחרות נוקשה שתעמוד בפניה אם תהפוך למוכרת באמזון, אך במידת האפשר, מציאה ותפעול בשוק נישה יכול להעניק לך יתרון אם תמכור באמזון. אמזון הייתה מאוד פתוחה לגבי מספר הקמעונאים המעורבים בתכנית שלה ואיכות המוצרים שלה.

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן