איתור נזילות מחוץ לבית

וודא שלא השתמשת במים בחלון של שעה או שעתיים. אם כן, וודאו שאין מקור מים נוסף שניתן לכבות, כמו צינור גינה.

בדוק אם מד המים שלך משתמש במים כאשר שסתום המים הראשי של הבית שלך אינו פעיל. וודא כי לא נכנסים מים לביתך על ידי כיבוי השסתום. תסתכל על מד הדליפה של מד המים שלך, שהוא משולש קטן אדום, לבן או כחול.

אם אינך רואה סימנים נראים של נזילה בביתך

תוכל לקבוע אם היא מוסתרת מתחת לאדמה, למשל על ידי בדיקת מד המים. כבה את הברז ועצר אותו כאשר המים בביתך נגמרו, ותוכל לבדוק גם על ידי עצירת הברז כשהוא מתחיל. כשתסיים, בדוק את המונה אם הוא עבר, ואם כן, אם יש נזילה בקו האספקה לביתך.
למידע מורחב אודות איתור נזילות במצלמה ואיתור נזילות מחוץ לבית באפשרותך לגשת לאתר no-leak.co.il

בדוק את מדי המים שלך אחת הדרכים הטובות ביותר לקבוע אם יש לך נזילה בחלק כלשהו של הצנרת שלך

היא לבדוק את מד המים שלך. אם המונה לא מראה שום עדות לדליפת מים, עליך להתקשר לחברת המים שלך כדי לוודא שהמונה עובד כמו שצריך. המדד לא אמור לדלוף מהצינורות הפנימיים למכשירים שלך.

אם בדיקת מד מים מעידה על נזילה בביתך, בדוק את כל הארונות במטבח, בחדר הכביסה ובחדר הרחצה כדי לוודא שהם יבשים. כבה את כל הברזים וודא שמדיח הכלים ומכונת הכביסה אינם פועלים.

אם תחליט להתקין גלאי דליפות כגון גלאי דליפות Zircon אלקטרוני

אשר זמין באזורים מסוימים באמזון. גלאים המופעלים באמצעות סוללות נותנים אזעקה חזקה אך אם הם מגלים אפילו כמות קטנה של מים, תוכלו לכבות את אספקת המים עד שתוקנה הדליפה לפני שהמים פוגעים בביתכם.

קבע אם יש נזילת מים מחוץ לבית אל מד הבית הממוקם ברחוב וכבה או כבה את השסתום בצינור המים הראשי של ביתך. שסתום זה ממוקם בדרך כלל במרתף או בחדר השירות, שם נכנס צינור המים לבית.

אתה יכול לבדוק אם המספר לא משתנה אם יש נזילת מים בבית שלך. אם המספר ישתנה, סביר להניח שהדליפה תוטמן בצינור המים שעובר בבית.

אם מד המים אינו מתעד עוד את צריכת המים

המשמעות היא שבידדת את נזילת המים שלך במערכת ההשקיה. כדי לבדוק אם יש נזילה במערכת ההשקיה שלך, כבה את המים. אם אתה יודע שהמים שלך דולפים בגינה שלך, אתה יכול להתקשר לאינסטלטור כדי לתקן לך את זה. נזילה בצנרת המים (הצינור המחבר את ביתכם לצינור המים) היא בעיה עליה אתם אחראים. אם מתרחשת נזילה בקטע של צינור לאורך קו האספקה, התקשר לחברת המים המקומית שלך ובקש מהם לפתור את הבעיה.

נזילת מים מקו האספקה הראשי של הבית שלך יכולה להתרחש בכל ברז או חיבור בצינור. לדוגמה, אם הקו הראשי מסתובב ונוסע לחניה, זה מקום טוב לבדוק.

אם אתה עובר על השלבים שלעיל והדלפה אינה בקו השירות שלך

האשם הסביר ביותר הוא מערכת ההשקיה שלך. חשבונות מים גבוהים ואזורים בוציים שלא נוקו בחצר הם דגלים אדומים שעלולה להיות נזילת מים בביתכם. על ידי ביצוע צעדים מהירים ופשוטים הללו, רובוט יכול לגלות אם קיימת דליפה ואילו צעדים ניתן לנקוט כדי לתקן את המצב.

בבלוג זה נציג כמה מהסימנים הנפוצים ביותר לדליפות מים תת קרקעיות. אנו נערוך גם כמה בדיקות אבטחה כדי לדעת אם יש לך דליפה תת קרקעית או נסתרת. הדרך הקלה ביותר למצוא את מקור הנזילה היא שרברב ימצא את זה עבורך.

מציאת נזילות מים תת קרקעיות יכולה למנוע מים מבוזבזים וכסף לזרום לטמיון הפתגם

כשהחורף הופך לאביב, זה זמן נהדר בשנה לערוך בדיקה במתקני התברואה החיצוניים שלך כדי לוודא שאין לך נזילות שעלולות לגרום נזק או להוביל לחשבון מים כבד בחודשים החמים. אם מסיבה לא ברורה אתה מבחין בעלייה משמעותית בחשבון המים שלך, זה יכול להיות רעיון טוב ללמוד בהקדם האפשרי מה קורה.

יש להתייחס ברצינות לדליפות מים מנקודת מבט של הנזק שהם יכולים לגרום לכל מה שעוסק במשאב היקר של המים

מרבית נזילות המים בחוץ הן תת קרקעיות ומשפיעות על אספקת המים הקרים של הבית או על צינורות השקיה. חלק מהבתים מצוידים בשסתומי כיבוי לאספקת המים הראשית של הבית.

תיקון נזילות מים ותברואה במרכז פלורידה החיפוש אחר צינורות דולפים

הוא אחת מבעיות התברואה הנפוצות ביותר במרכז פלורידה. מקובל כי אספקת המים העיקרית של בית מציגה נזילה בעשורים רבים לאחר הגלוון. אין פיתרון לדליפות מים או תברואה במרכז פלורידה, ונזילות מים עולות לבעלי בתים ועסקים באורלנדו מיליוני דולרים מדי שנה.

דליפות מים הן אחת הבעיות המתסכלות ביותר העומדות בפני בעלי בתים ועסקים במרכז פלורידה שזוהים בזיהוי נזילות מים וצנרת

עם שירותי איתור נזילות מים במחיר סביר במרכז פלורידה, נזילת מים או נזילות צנרת בבית או בעסק באורלנדו הוא לא יום טוב. כשאנחנו חושבים על מתקנים סניטריים ונזילות מים, רוב האנשים נוטים לדמיין מים שוצפים מתוך צינורות, כיור או שירותים צפופים.

קל להתעלם מסימנים של נזילה בצנרת ולקבל חשבון מים גבוה, אך התוצאה הסופית יכולה לעלות הון קטן אם דליפת מים אכן תתרחש.

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן