אנטי וירוס הדור הבא

אתה יכול לחשוב על תוכנות זדוניות כעל משהו שאתה לא צריך במערכת שלך, ופתרונות אנטי וירוס EDR התומכים ב-AI יכולים להיות יעילים במיוחד בהסרה ומניעת איומים מלהיכנס לרשת שלך. ניתן לזהות איומים רק אם תוכנת האנטי-וירוס מתוכנתת לזהות את הזיהום והמשתמש חייב גם ליזום שחזור. האופן שבו פועל האנטי-וירוס המסורתי גם פוגע באופן דרמטי בביצועי נקודות הקצה בשל ההתנהגות החודרנית שלו.

זה הופך את האחריות של עסקים קטנים לוודא שהם מוכנים היטב להתקפה אפשרית

וניתן להשיג זאת על ידי השקעה בכלים מודרניים כמו אנטי וירוס מהדור הבא. עסקים קטנים ובינוניים יכולים להעביר את הלחץ והאחריות של ניהול עדכונים, סריקה וניהול תוכנות אנטי-וירוס לפתרון הדור הבא שנועד לעשות את כל העבודה הקשה בעצמם באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. במקום לחכות שה-IT יפתור בעיה, תוכנת האנטי-וירוס מהדור הבא לומדת, משפרת ומספקת פתרונות לאיומי אבטחה המתפתחים כל הזמן. עם טכנולוגיות כגון למידת מכונה, סריקת ענן וניתוח נתונים; האנטי וירוס מהדור הבא מנצל את היכולות המסורתיות של האנטי וירוס והופך אותו למתאים לאיומים של היום.
למידע מורחב אודות SentinelOne עליך לבדוק כאן: sentinelone-edr.co.il

כדי להילחם בהתקפות הסייבר ההולכות וגדלות, האנטי-וירוס של הדור הבא משתמש למידת מכונה ומודלים חזויים כדי ליצור ניתוח חזוי המזהה תוכנות זדוניות והתנהגות זדונית לפני שיש להם הזדמנות לשבור פרוטוקולי אבטחה. האנטי-וירוס של הדור הבא משתמש בלמידת מכונה כדי לזהות איומים פוטנציאליים באמצעות ניתוח התנהגותי, ומאפשר להם לזהות איומים לא ידועים שאינם נמצאים בפתרונות מבוססי חתימה.

Cloud NGAV מהיר וקל יותר לפריסה ולתחזוקה

ומבטל את הסיכון והטרחה של תחזוקת תוכנות ומסדי נתונים עצמאיים של חתימות המשמשות תוכניות אנטי-וירוס מסורתיות לאיתור תוכנות זדוניות. למרות ש-NGAV הוא שלב חשוב בתוכנת האנטי-וירוס המסורתית, שוק אבטחת נקודות הקצה התקדם משמעותית ומציע כעת פתרונות המשלבים NGAV עם יכולות זיהוי ותגובה. NGAV מגן על המערכת ברמת נקודת הקצה היחידה, בעוד שטכנולוגיית זיהוי ותגובה של נקודות קצה (EDR) אוספת ומשלבת נתונים על פני כל תיק נקודות הקצה.

כאשר שוקלים פתרונות NGAV

הסתכלו על יכולות זיהוי ותגובה של נקודות קצה (EDR), המשתמשות בבינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לזהות ולמנוע איומים מורכבים בזמן אמת. ארגונים צריכים לחפש פתרונות שיכולים להריץ EDR ו-NGAV מסוכן יחיד שיש לו כלים ו/או שירותים מנוהלים קלים לשימוש כדי להגן על נקודות קצה. ארגונים זקוקים לפתרון אבטחת קצה מלא כדי להפחית את סיכוני אבטחת הרשת. בנוסף ל-NGAV, נדרש גם איתור ותגובה של נקודות קצה (EDR). Endpoint Security Endpoint Platform היא פלטפורמה המשלבת NGAV למניעה מוקדמת של ביצוע זדוני עם Endpoint Detection and Response (EDR) לאיתור ולתגובה לפעילויות זדוניות שיכולות לעקוף תוכנת אנטי-וירוס.

בעוד שתוכניות אנטי-וירוס מסורתיות מתמקדות באיתור תוכנות זדוניות בנקודות קצה בלבד

NGAV נותן מענה למגוון רחב יותר של תרחישי איומים מודרניים, כולל תוכנות כופר והתקפות ללא קבצים. שלא כמו טכנולוגיית אנטי-וירוס מדור קודם, האנטי-וירוס של הדור הבא (NGAV) משפר את זיהוי איומי נקודת הקצה על ידי זיהוי כל הסימפטומים של התנהגות זדונית במערכת הקצה, במקום תיקון חיפוש אחר תכונות קבצי תוכנה זדוניות ידועות. NGAV משתמשת בבינה מלאכותית (AI) ובאלגוריתמים של למידת מכונה כדי לבחון קבצים, תהליכים, יישומים, פעילות רשת והתנהגות משתמשים כדי לזהות פעילות לא טיפוסית שעלולה להצביע על התקפות זדוניות של נקודות קצה.

בניגוד ל-AV המסורתי

Next Generation AV (NGAV) מזהה פעילות זדונית באמצעות גישה טכנית מוכוונת מערכות שבוחנת כל תהליך בנקודת קצה. פתרונות NGAV יכולים לזהות ולזהות איומים באופן יזום, כולל תוכנות זדוניות ותוכנות כופר שלא ידועות בעבר. הם יכולים גם להשתמש בניתוח חזוי ובהגנה התנהגותית כדי לחסום איומים חסרי קבצים כמו שימוש לרעה ב- PowerShell.

באמצעות מדעי נתונים מתקדמים

למידת מכונה, בינה מלאכותית וטכנולוגיות ניתוח נתונים, פתרונות אנטי-וירוס מהדור הבא יכולים לחשוף דפוסי התנהגות שבהם משתמשים התוקפים כדי לזהות אסטרטגיות, טכניקות ונהלים (TTP). תוכנת NGAV חורגת מעבר לזיהוי מסורתי מבוסס-חתימות, תוך שימוש באלגוריתמים ובינה מלאכותית כדי לסרוק תהליכים ולחסום מדיניות, טכניקות ונהלים זדוניים (TTP). בעוד חברות אבטחת נקודות קצה מתחרות על כוח שוק ואיומי אבטחה קרובים ב-2018, נראה שספקי NGAV מוכנים להתמודד עם האתגר עם חידושים חדשים כדי לעצור תוקפים ולזהות איומים בזמן אמת.

יכולת זיהוי זו עשויה להיות ההיבט החשוב ביותר של פתרונות NGAV

אמצעי זהירות חשובים, אך אינם יכולים למנוע את כל האיומים הנכנסים. בנוסף לאיתור איומים לא ידועים, פתרונות האנטי-וירוס מהדור הבא יכולים גם לשחזר את המערכת למצב ידוע, ולספק שכבת הגנה נוספת עבור תוכנות כופר ואיומים מתעוררים אחרים. עם זאת, פתרונות האנטי-וירוס המסורתיים הללו אינם יעילים כנגד איומי סייבר מודרניים מכיוון שהם מסתמכים על זיהוי תוכנות זדוניות מבוססות חתימה, מה שהופך אותם לפגיעים לתוכנות זדוניות מודרניות מתחמקות.

הדור הבא של אנטי וירוס (NGAV) שונה מפתרונות אנטי וירוס מסורתיים בכך שהוא כולל תכונות נוספות רבות

כגון היכולת לבדוק את ההתנהגות של נקודת הקצה שבה הפתרון מותקן, ולזהות כל חריגה התנהגות ללא צורך בשאילתה של מסד נתונים חתימות או חיסון. הדור הבא של אנטי וירוס (NGAV) משלב בינה מלאכותית, זיהוי התנהגות, אלגוריתמים של למידת מכונה וניצול הגנה כדי לחזות ולמנוע מיד איומים ידועים ולא ידועים. NGAV הוא השלב הבא באבטחת נקודות קצה, תוך אימוץ שיטה נטולת חתימות כדי לספק אבטחת נקודות קצה מלאה ואפקטיבית יותר מאשר AV מסורתית. התנהגות בזמן אמת, היוריסטיות ואנטי וירוס, כולל סריקה רציפה באמצעות ניטור התנהגות קבצים ותהליכים והיוריסטיקות אחרות (הידוע גם כהגנה בזמן אמת).

כמו תוכנת אנטי-וירוס מסורתית

גם הגנה מהדור הבא מתייחסת לספרייה של איומים ידועים, אך בניגוד להגנה נגד אנטי-וירוס מסורתית, היא גם יכולה לחשוב לבד. לדוגמה, במקרה של פגיעויות של יום אפס, לתוכנת האנטי-וירוס מהדור הבא יש יכולת לחשוב באופן עצמאי וללמוד בעצמה, מה שמאפשר לה לנהל, לזהות ולהגיב לאיומים חדשים על קהילת האבטחה שעדיין לא הושגו. מזוהה על ידי IT. זיהוי ותגובה של נקודות קצה יכולים להגיב לא רק לתוכנות זדוניות ידועות, אלא גם לאיומים לא ידועים ומתעוררים.

הדור הבא של אבטחת נקודות קצה ממנפת בינה מלאכותית מתקדמת (AI)

למידת מכונה ואינטגרציה הדוקה יותר של אבטחת רשת ומכשיר כדי לספק הגנה מקיפה ומותאמת יותר מפתרונות אבטחה מסורתיים של נקודות קצה. פתרונות אבטחה מתקדמים של נקודות קצה המשתמשים בלמידה חישובית והגנה על התנהגות יכולים להציע לארגונים הגנה הרבה יותר מתוחכמת מפתרונות אנטי וירוס מסורתיים. NGAV משתמשת בטכנולוגיות חדשות כדי להגן על נקודות קצה בצורה שונה מהותית מ-AV מסורתית. פתרון NGAV יעיל ימנף טכנולוגיות חדשניות כדי למנוע טקטיקות, טכניקות ונהלים המתפתחים במהירות (TTP) המשמשים תוקפים כדי לסכן ארגונים, לרבות תוכנות זדוניות בסיסיות, תוכנות זדוניות של אפס יום ואפילו התקפות מתוחכמות ללא תוכנות זדוניות.
למידע מורחב על אנטי וירוס הדור הבא והגנה מהצפנת קבצים יש לגשת לאתר activate.co.il

NGAV מגן מפני איומים לא ידועים וידועים

מה שהולך והופך חשוב יותר ככל שתוקפים משתמשים בהתקפות ללא קבצים. NGAV מטפל בחולשות אלו שכן השילוב של טכניקות מניעה מתוחכמות יותר כמו למידת מכונה, זיהוי התנהגותי ובינה מלאכותית מסיר את ההסתמכות על חתימות בלבד כדי לזהות פעילות זדונית. עדיין נדרשת הגנת איומים ידועה, כך שפתרונות NGAV חלופיים עדיין חייבים לבצע זיהוי איומים מבוסס חתימה.

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן