אצבע הדק – כיצד מתמודדים עם הכאבים?

אצבע הדק זוהי בעיה שכיחה מאוד שיכולה להטריד כל אחד מאיתנו. הבעיה נוצרת כאשר נוצרת דלק בגידים של היד, המביאים איתם כאבים עזים. הדרך הכי נפוצה לזהות את המצב הזה היא על ידי היווצרות הכאבים. אם לא תטפלו בכאבים באופן מידיי הם עלולים למנוע מכם לבצע פעולות שונות. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מבצעים טיפול? קיימות כמה שיטות מובילות שיאפשרו לכם להעלים את הכאב. כמובן שלכל אחת מהאפשרויות יש את היתרונות שלה. אנו ננסה להסביר לכם כיצד תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו הכאבים כבר לא יטרידו אתכם יותר.

להקלה מיידית השתמשו במשככי כאבים

עליכם לקחת בחשבון כי מצב של אצבע הדק עלול להתפרס על פני תקופה ממושכת. לכן ההמלצה הכי טובה להתמודדות עם כאבים בטווח הזמן המיידי היא משככי כאבים. נדגיש כי משככי הכאבים לא נועדו על מנת להעלים את המצב עצמו. אך הם כן יכולים לסייע לכם להימנע ממצב שבו הכאבים מונעים מכם לבצע פעולות שונות. כל עוד תיקחו משככי כאבים לפני שמתחיל לכאוב לכם המצב יהיה בשליטה. תהיה לכם אפשרות לחשוב בצורה אפקטיבית מה נכון לכם לעשות כלומר איך תוכלו לטפל בבעיה. ברגע שישנם כאבים יהיה לכם קשה מאוד לחשוב בצורה שקולה.

מנוחה עשויה להקל על הכאב ולמנוע החמרה

מצב של אצבע הדק הוא מצב שיכול לצאת משליטה במהירות כך מספר ד"ר אריה שטבון. המשמעות היא שאם תמשיכו לבצע את כל הפעולות הקבועות, הכאבים עלולים להחמיר. אז איך תוכלו למנוע החמרה ולהפחית על הכאבים? על ידי מנוחה כמובן. תשתדלו להשאיר את היד במצב של מנוחה על מנת למנוע מהמצב להקשות עליכם מאוד. ברגע שהמצב כולו נמצא בשליטה, תוכלו להתמודד איתו בצורה שגם תביא איתה תמורה בהמשך.

ניתוח זוהי האפשרות האחרונה מבחינתכם

ד"ר אריה שטבון הוא רופא מומחה שמבצע לא מעט ניתוחים. אך במקרה של אצבע הדק עליכם לקחת בחשבון כי ניתוח זוהי האפשרות האחרונה. כל עוד לא מדובר על מצב חמור במיוחד, הניתוח לא אמור להיות בסל האפשרויות שלכם. על ידי מעקב צמוד יהיה אפשר לראות בדיוק מה קורה לכף היד. במקרה שבו לא יהיה מנוס תצטרכו לעבור ניתוח על מנת לתקן את מעטפת הגיד הפגוע. אחרי הניתוח תהיה תקופת החלמה מסוימת, אך המצב יחזור לקדמותו מיד לאחר ההחלמה.

צילום:freepik

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן