בר מים ביתי לסינון מים אלקטרה

בפוסט זה נבדוק מה תוכלו לעשות עם מערכת סינון המים שלכם ותלמדו מדוע חשוב לשתות מים מסוננים ובאיזה מסנן מים עליכם לבחור. מסנני המים המתוארים כאן הם בעלי קיבולת גבוהה ומסירים סוגים רבים ושונים של מזהמים מהמים, תוך הגבלת עלות ההחלפה. למד מדוע פילטר מים מעולה מסיר יותר מזהמים מכל פילטר אחר הקיים בשוק כיום, ומדוע הוא כל כך משתלם.

זה יכול להיות קשה לנצח את שם הזמן, פילטר המים אלקטרו, שמכובד בתעשיית מסנני המים. אם אתה מתקין מסנן מים בעל ביצועים גבוהים וביצועים גבוהים, אתה יכול להתקין אותו בעלות של בין 300 $ ל -500 $.

אם תהיתם אי פעם מהו בדיוק פילטר מים גלילי

המעוצב לטיהור מים – יתכן ותוהים לגבי מודל נגד כמו איפקס. ניתן להתאים סוג זה של פילטר לסינון מים הנכנסים למתקן מים או מכונת קרח, או שהוא יכול להשתלב בכיור מטבח או אפילו בקערת שירותים על מנת לסנן מים הנכנסים למכונות המים ומכונות הקרח. ניתן להשתמש בו אפילו במטבח, מכיוון שהוא מסוגל לסנן מים ממעבד מזון, מטהר מים ואפילו מכין קרח.
כדי לקרוא עוד בנושא של בר מים אלקטרה ניתן לגשת לאתר aquatal.co.il

אם המים בבית שלך זקוקים לניקוי נוסף

המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מה נכנס למסנן מים טוב ומדוע הדגם למטה הוא הטוב ביותר בכיתה. סוג מסנן זה מטפל במים בזמן שהם עוברים דרך ברז ייעודי לניקוי לשתייה ובישול. נואובה סימונלי אינה מצריכה הפרעות מיטה בסינון מסוג זה, בעוד שסינסיו אוסרת על שימוש באפקס כסרגל מים ביתי למסנני מים חשמליים.

נדון בהרחבה על שני סוגי המסננים להלן

מה שאומר שהפילטר מחובר למערכת סניטרית המחוברת לצינור המים הקרים ויש להניח אותו במאגר מכונת האספרסו שלך. ישנן שתי דרכים שונות לחבר את פילטר המים למכונת הקפה שלך: יש מסנן צינור – פנימה, מים קרים – צינור – מחובר, ואז יש פילטר המחובר אליו. מסנני ברז המחוברים לזרבובי מים ויחידת מסנן מים עומדת באופן חופשי המחוברת דרך צינור בקצה הברזים ומתיישבת ליד הכיור או מתחת לו. פילטרים אלה מציעים יכולת סינון מים זהה לזו של מכונות אספרסו, כולל כיור ומי שתייה מיוחדים נפרדים ויחידת פילטר, אך עם מקור מים שונה ומערכת סינון מים נפרדת.

כשאתה מסנן את המים שלך

ודא שיש לך מי שתייה בריאים בהשוואה לבקבוקי מים או מי ברז שמגיעים ישירות ממפעל לטיפול בשפכים או קהילה. לא תצננו אותו, לכן הכניסו את מסנן המים ישירות למיכל כדי שיהיה בו מלכודת גדולה יותר ויסנן זיהומים.

מחסנית הפילטר של BWT Bestmax Premium

היא פתרון מסנן מים של כל אחד, כך שלא משנה איזה סוג של ציוד יש לכם בבית, תוכלו לסיים את הסט תוך מספר דקות בלבד. כדי להקל על העניינים, וודא שמערכת סינון המים שלך בשטיפה מכילה את כל המתקנים התברואתיים ואת הדברים החיוניים ביותר למכונה. לא משנה מה סוג הציוד, תוכלו לטעום טוב יותר – קפה וגם להפחית את תחזוקת הציוד שלכם.

בעוד שרוב המקלחונים והמדיחים יכולים לבלוע 5 ליטר מים לדקה

מסנן כל המים חייב להיות מסוגל לסנן כמות גדולה ביותר של גלונים לדקת מים. הוא יטפל עד 100,000 ליטרים של מים, שיספיקו בכדי לכסות את צרכי איכות המים של משפחה בת ארבע נפשות למשך שנה ללא צורך בהחלפת המסנן.

אם אי פעם חיכיתם שהמים שלכם יטוהרו על ידי מסנן מים של קנקן הכבידה

זה יכול לקחת הרבה זמן מתסכל לסנן אפילו מספיק מים לכוס אחת, ועלות החלפת שבעה מסננים שונים יכולה להוסיף במהירות. מסנן מים טוב עוזר לפתור בעיה זו על ידי הסרת חיידקים, נגיפים ודברים אחרים שאינך רוצה להסתיר בכוס מי השתייה שלך. אם יש לכם מערכת סינון מים מתקדמת לבית, תוכלו להסיר את כל הרעלים הידועים במים, כמו ארסן, עופרת, כספית, קדמיום ועופרת. זה יכול לייצר מים טהורים שאתה יכול לשתות, אבל זה יכול גם לגרום לבעיות בריאותיות חמורות עבורך.

זה לא מוציא מינרלים מהמים כמו מערכת אוסמוזה הפוכה, אבל זה כל כך קטן יותר, ואתה יכול להיות בטוח שיש מקום לחומרי ניקוי טבעיים בכיור המטבח שלך.

פילטר ברז מורכב מפירוק המאוורר וחיבור צינור

בעוד שמערכת אוסמוזה הפוכה עשויה לדרוש תהליך מורכב יותר. אם אתה רוצה לסנן כל טיפת מים שנכנסת לביתך, שקול מערכת כמו iSpring. מומלץ גם לסנן משטח עבודה, אותו ניתן לחבר עם הצינור מהמזרקות.

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן