הקדמה: מהו Lockpick ואיך הוא עובד?

פריצת מנעולים היא מיומנות שכל מנעולן צריך ללמוד. לא מדובר רק בפתיחת מנעולים, אלא גם בהבנה כיצד הם פועלים.

פריצת מנעולים היא אומנות פתיחת מנעול ללא שימוש במפתח המקורי. ישנם סוגים רבים ושונים של מנעולים, וכל אחד דורש טכניקה משלו כדי לפתוח אותו. ישנם שלושה סוגים עיקריים של מנעולים: כוס סיכות, רקיק ומנוף.

מנעולי סיכות הם הסוג הנפוץ ביותר וניתן למצוא אותם כמעט בכל דלת בעולם. לפינים שבתוכם יש חריצים המאפשרים כניסה למפתח ולהפוך אותם למצבים שונים עד שהם מתיישרים עם קו הגזירה שבנקודה זו הם יפתחו.

פריצת מנעולים היא מיומנות שקיימת כבר מאות שנים. זוהי האומנות של פתיחת מנעול בעזרת סט של כלים וטכניקות מיוחדות.

פריצת מנעולים היא אחת המיומנויות העתיקות ביותר בתעשיית האבטחה. ניתן לייחס אותו למצרים העתיקה, שם היה בשימוש כבר בשנת 1800 לפני הספירה. פריצת מנעולים ידועה גם בשם "קטיף מנעולים" או "מנעולנות" וזו אומנות שקיימת כבר מאות שנים.

המילה "lockpick" יכולה לשמש כדי להתייחס לשני המנעולים עצמם, או לאנשים שמתרגלים מיומנות זו באופן מקצועי. ולמרות שבחירת מנעולים עשויה להיראות כמו מיומנות קלה ללמידה, נדרשות שנים של תרגול ומסירות עד שתוכלו לבחור מנעול תוך פחות מ-10 שניות!

מבוא: מהו מנעול?

מנעול הוא מכשיר המאבטח את הדלת של חפץ, כגון בניין או מכולה. יש לו לפחות מנגנון נעילה אחד וצורה כלשהי של שחרור מנגנון נעילה. ישנם סוגים רבים ושונים של מנעולים; כל סוג מתוכנן כדי לענות על צרכי אבטחה מסוימים.

מנעולים מורכבים לרוב משני חלקים או יותר הפועלים יחד כדי לשמור על הדלת סגורה ומאובטחת. חלקים אלו יכולים להיות כל דבר מחור מנעול ועד מנעול קומבינציה, וכל חלק מספק רמות שונות של הגנה לדלת.

מנעולים הם מכשירים מכניים המשמשים לאבטחת דלתות וחלונות. ניתן להפעיל אותם באמצעות מקש, שילוב או לוח מקשים דיגיטלי. המנעול מותקן בדרך כלל על ידית הדלת או על משקוף הדלת. המפתח מוחדר לפתח מנעול ומסובב לכל כיוון כדי לפתוח או לסגור את המנעול. למנעול בריח יש בריח שנמשך מצד אחד של הדלת לתוך לוחית שביתה בצד השני של משקוף הדלת, המונע את פתיחתה מבחוץ מבלי לפתוח אותה קודם עם מפתח.

עם מנעולים, לעתים קרובות אנו חושבים עליהם כעל משהו שפשוט מרחיק אנשים ממקומות שהם לא שייכים. אבל הם גם מספקים הגנה מפני שריפות, פריצות, פולשים ואסונות אחרים כמו שיטפונות והוריקנים.

איך לבחור מנעול מאפס?

מאמר זה הוא מדריך שלב אחר שלב כיצד לבחור מנעול. זה לא נועד ללמד אותך איך לפרוץ לבית או לגנוב משהו.

איסוף מנעולים היא אומנות פתיחת המנעול על ידי מניפולציה של הכוסות שבתוכו ללא המפתח המקורי.

השלב הראשון בבחירת מנעולים הוא למצוא את הכלים המתאימים לעבודה שלך. אתה תצטרך:

– סט של קצצים, שהם כמו מחטים ארוכות בעלות רוחב ואורכים שונים שכופפו לצורות שונות בקצה אחד;

– כלי מתח, שהוא כמו חתיכת מתכת שטוחה עם חריצים חתוכים משני הצדדים שאתה שם בין הפינים העליונים והתחתונים כדי למנוע מהם לזוז כשאתה מנסה לסובב אותם;
למידע מורחב על האם פורץ מנעול עליך לבקר באתר manolan1.co.il

– א ר

שלב 3 – The Clean Out

בעת בחירת מנעול, חשוב מאוד לוודא שהמנעול נקי. הלכלוך והשמנים על האצבעות עלולים לגרום לסיכות להידבק, מה שעלול לגרום לקשה יותר לבחור את המנעול. שלב זה צריך להיעשות לפני שתתחיל לבחור.

עלינו להשתמש באטב או משהו דומה כדי לגרד לכלוך מהסיכות שבתוך המנעול. אנחנו יכולים גם להשתמש בחתיכת בד או רקמת עדשה כדי לנגב עודפי שמן מהאצבעות שלנו ולהימנע מלהקשות על עצמנו.

The Clean Out – לנקות

שלב זה הוא אופציונלי, אך מומלץ לעשות זאת בכל פעם שאתה בוחר מנעול.

רוב המנעולנים ימליצו על שלב זה לפני שתעברו לשלב הבא של בחירת המנעול.

זה אומר שאתה צריך להסיר כל פסולת או לכלוך מהמנעול.

ניתן לעשות זאת באמצעות מברשת שיניים וקצת מים.

שלב 4 – נעילת המנעול מחדש

בשלב זה, המנעול ננעל מחדש. המפתח מוחדר ומסובב עד שלא ניתן לסובבו יותר, או עד שהמפתח נשבר במנעול.

לאחר מכן מוציאים את המפתח וידית הדלת נדחפת למטה כדי לוודא שהיא נעולה.

שלב זה תמיד צריך להיעשות אחרון כדי להבטיח שאף אחד אחר לא יוכל להיכנס לביתכם ללא מפתח.

בחירת המנעול: שלב 4 – נעילת המנעול מחדש – נעילה מחדש, החלפת פינים

שלב זה הוא די פשוט. נעל את הדלת והחלף את הפינים.

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן