הסרת קונדילומה בלייזר – כל היתרונות

קונדילומה היא אחת ממחלות המין הנפוצות ביותר בישראל ובעולם כולו. כמו כל מחלת מין אחרת, מדובר על מחלה שעוברת בעקבות מגע מיני לא מוגן. זוהי הסיבה שבגללה ישנה חשיבות מכרעת להשתמש באמצעי מניעה שונים. איך תוכלו לזהות את המחלה? על ידי הופעת של נגעים שונים שדומים מאוד ליבלות על העור. הנגעים באופן טבעי יופיע באזור של איבר המין אצל גברים ונשים כאחד. המשמעות היא שלא תוכלו לפספס כי מדובר על עניין שאתם צריכים לבחון אותו. כיום ישנה אפשרות לבצע הסרת קונדילומה בלייזר בהשוואה לשיטות המסורתיות. מדוע זוהי השיטה שאמורה להיות המועדפת עליכם? 

פגיעה רק באזורים הנגועים

האזורים האינטימיים הם אזורים רגישים מאוד, ולכן ישנה חובה לבצע טיפול מדויק. הסרת קונדילומה בלייזר מאפשרת ביצוע עבודה מדויקת באופן מעורר השראה. הלייזר גורם לכך שיהיה אפשר לפגוע רק באזורים הנגועים ולא באזורים בריאים אחרים. המשמעות היא שלאחר הטיפול לא יהיה צורך להתמודד עם כל מיני השלכות אחרות. בכל זאת מדובר על הליך רפואי שיכול להביא איתו לא מעט חשש. אך תיזכרו כי המטרה במקרה הזה מקדשת את האמצעים.

טיפול שלא מביא איתו כאב

הסרת קונדילומה בלייזר זוהי פרוצדורה רפואית שלא מביאה איתה כאב מסוים. אולי המחשבה כשלעצמה היא לא מחשבה נעימה, אך לא מעבר לכך. הטיפול עצמו מתבצע על ידי אלחוש מקומי של האזורים הנגועים. לאחר מכן בתוך כשעה עד שעתיים מבצעים את הטיפול בצורה מדויקת ואפקטיבית. המשמעות היא שמיד לאחר שתסיימו את הטיפול תהיה לכם אפשרות לחזור לשגרה הרגילה. ד"ר גדי בן שטרית מספר כי בסופו של יום רוב המטופלים מופתעים מאוד מכך שהטיפול כמעט ולא מורגש. אך באותה נשימה חשוב להדגיש כי כאב הוא עניין מאוד אינדיבידואלי בין אדם אחד לאדם אחר.

אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד

בשורה התחתונה מה שאמור לעניין אתכם זה אחוזי ההצלחה של הטיפול. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מתמודדים עם אחוזי הצלחה נמוכים מאוד. הטיפול הזה חייב להיות טיפול שיאפשר לכם להעלים את המחלה ולהמשיך בחיי מין מוגנים. גם אם אתם עשיתם טעות שלא קיימתם יחסי מין מוגנים, זה לא אומר שתצטרכו לשלם עליה לתמיד. הסרת קונדילומה בלייזר זוהי פרוצדורה שמביאה איתה אחוזי הצלחה גבוהים מאוד. האפקטיביות של קרן הלייזר ביחד עם הדיוק המרבי מביאים את המחלה למצב שהיא נעלמת לחלוטין.

צילום:freepik

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן