טיפים לבחירת צבעים לעץ

בכל הנוגע לבחירת רהיטי עץ לביתכם, תוכלו לבחור בין כמה צבעים, אך ישנם כמה מגווני העץ הפופולאריים ביותר – גווני רהיטים שקל ליישם אותם כדי להשלים את העיצוב שלכם. למצוא את גוון העץ הנכון כדי להתאים את רצפת העץ שלך לצבע הקיר שלך יכול להיראות כמשימה מפחידה, אלא אם כן עומדים לרשותך כמה טריקים. כדי להקל מעט על המשימה, הנה כמה טיפים כיצד למצוא את הצבעים התואמים את צבעי העץ והרצפה.

תהליך חידוש הפרקט קל יותר אם אתה מכיר את הצבעים המתאימים לרצפת הפרקט שלך

אולמות תצוגה מקיר לקיר יכולים להיות מכריעים, במיוחד אם אין להם פריטי דוגמה שיעזרו לכם לקבוע איזה צבע עץ מתאים ביותר לדוגמא. אז בקשו דפוסי עץ והשוו ביניהם מתי הגיע הזמן שתבחרו צבע לרצפת הפרקט. ברגע שיש לך 4 טיפים פשוטים לבחירת צבעים, עקוב אחר הטיפים שלמעלה ובחר משהו שאתה מרוצה ממנו.

בחירת הצבע המתאים לביתכם קלה בהרבה אם אתם מכירים את ערכת הצבעים בה אתם רוצים להשתמש בפרויקט עיצוב פנים

המגוון הרחב של אפשרויות הצבע יכול להקל מאוד על תהליך בחירת צבעי רצפת העץ המתאימים לבית. בחר את הצבע המתאים לבית שלך: בחירת הצבע הנכון זה הרבה יותר קל אם אתה יודע את ערכת הצבעים של הבית שרצית להשתמש בו.
למידע נוסף על טיפים לבחירת צבעים לעץ וצבעים לעץ מומלץ להעיף מבט ב- ciranova.co.il

לא רק את צבע רצפת העץ

צבע הקיר צריך להיקבע בעיקר על פי סוג העץ המשמש בחדר, לרצפה ובד, רהיטים ואביזרים. כדי לקבוע אילו צבעים תואמים לרצפות עץ, עליך לזהות את גווני העץ שלך. ניתן להשתמש בגוון התחתון המיוצג על ידי מיני העץ המשמשים אותך לרצפות שלך כדי לבחור את הגוון המתאים להם. בבחירת צבעי קיר ובדים המעצימים פיסת עץ, עליכם לקחת בחשבון את הצבעים הדומיננטיים לכל גימור כדי להנחות את הבחירה שלכם.

אם אתה רוצה לערבב צבע ברור יותר עם גוון חום מסורתי

אלון הדובדבן הוא בחירה אידיאלית. אם אתם מעדיפים צבע על הקיר מבלי ליצור בהכרח אפקט חזק, עליכם לבחור בגוון עץ כהה יותר, כמו חום כהה או כחול כהה. אם תבחרו ברצפת עץ דובדבן, וודאו שאתם משתמשים בכזו עם גוון צהוב. הצבע העשיר של רהיטי העץ מושך אותך, אז בחר אחד עם גוון אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול או ירוק.

וכמובן

וודא שהצבע שתבחר לעץ יעבוד גם בהקשר הכולל של ערכת הצבעים שלך. אין ספק שבחירות הצבעים הן אישיות מאוד, אך בכל הנוגע לבחירת צבע הרקע לריהוט שלכם, עליכם לעשות הרבה יותר מאשר רק לשפר את היופי הטבעי של העץ. אם אתה צריך לבחור צבע קיר חום כהה או כחול כהה וצבע מבטא חום בהיר, השאר את הקיר כרקע ועשה צדק עם שאר העיצוב תוך כדי שהיער ייראה נהדר. צבע העץ מעניק לך אפשרויות רבות כאשר מחליטים לאיזה כיוון לקחת בציור, קישוט וצביעה. ישנם צבעי עץ שהם עזים מאוד, אך אינם מתחרים בצבעים אחרים כמו אדום, כתום, צהוב, ירוק או כחול.

כדי להשלים את הצבע של רצפת העץ שלך, עליך לשקול כיצד גווני קיר וצבע שונים משפיעים על המראה. אם אתה מעדיף צבע בהיר יותר לקירות, תוכל להתאים את צבע רצפת הפרקט כדי לקרב את הכל.

אם יש לך רגלי עץ על השולחנות והספות שלך

וודא שהרצפה שלך תואמת את הצבע שבחרת. אם לרצפת העץ שלך צבע עז מאוד או יוצא דופן ואתה מתכנן לצבוע את הקירות באותו צבע כמו כתם הרצפה, אתה יכול לומר בבטחה שאתה יכול להתעלם ממנה אם תבחר צבע לקירות שלך. זו הדרך הטובה ביותר לשלב רצפות עץ אפורות עם צבעי קיר קרירים, רצפות עץ אדמדמות עם צבעי קיר חמים ורצפות אפורות עם קירות אדומים וכו '. אם תשלבו קירות עם רצפות עץ דובדבן, תסתפקו בצבעים קרירים לקיר.

בחירת צבע הקיר הנכון עבור רצפת עץ בהיר תלויה בסוג הגוונים הקיימים בעץ. אם רצפת העץ שלך אדומה או אלון, יש צבע מסוים שמתאים להם באופן מושלם.

בבחירת צבע לעץ כהה, עליכם לקחת בחשבון את גווני הכתם בהם אתם משתמשים כדי לסיים את הרצפה. בחירה בצבע כתם עץ בגוון כתום-אדום-דבש היא בחירה טובה מכיוון שהוא מוסיף עומק בעדינות ומדגיש את גרגר העץ.

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן