כמה עולה השתלת שיניים חלקית

רופא השיניים שלך יכול לספק לך אומדן עלות השתלת שיניים ללא התייעצות, אך לא יוכל לספק לך מחיר סופי להשתלות שיניים עד שיבדקו את השיניים, החניכיים ועצם הלסת. העלות של השתלות שיניים עשויה להיראות גבוהה בהשוואה לחלופות אחרות להחלפת שיניים כגון שיניים תותבות. העלות הממוצעת של השתלות שיניים מוערכת ב-$3,000-$4,500 לכל שן. אבל העלות בפועל מושפעת מגורמים רבים כמו מורכבות וכיסוי ביטוחי.
לעוד מידע בתחום של כמה עולה השתלת שיניים חלקית והשתלת שיניים בהרדמה מלאה עליך לגלוש לאתר dental-clinics.co.il

למרות שאין פתרון אחד שמתאים לכולם בשתלים

וקשה לומר כמה יעלה השיקום המדויק שלך, רופא השיניים שלך יכול לספק הערכה מדויקת יותר. העלות הממוצעת של השתלת שיניים היא כ-4,250 דולר ארה"ב, אך רופא השיניים שלך יספק לך הערכה מדויקת יותר לאחר הבדיקה הראשונית שלך. העלות של שתלים מרובים יכולה לנוע בין $3,500 ל-$30,000 או יותר. עלות שתל בודד היא בדרך כלל בין 2,400 דולר ל-3,000 דולר ארה"ב, אך אם נדרש ניתוח נוסף, כגון עקירת שן, השתלת עצם, השתלת רקמה או הרמת סינוס, זה יכול לעלות 4,000 דולר עד 10,000 דולר או יותר.

קוראי CostHelper מדווחים שהם שילמו 3,800-27,858 דולר עבור שתלים עם צלחת יחיד בעלות ממוצעת של 14,226 דולר; ו-$6,549-$80,000 עבור סט שלם של תותבות הנתמכות בשתל (עליון ותחתון)

בממוצע של $34,119. קוראי CostHelper מדווחים שהם שילמו עבור השתל, הסנפיר, האבוטנט, הכתר וכל ההליכים הדרושים בעלות ממוצעת. עלויות עבור שניים עד שישה שתלים עם גשר חלקי או מלא עשויות לנוע בין 3,500 דולר ל-30,000 דולר או יותר, בהתאם למספר השתלים, גודלו וחומרי הגשר, וכל הליך נדרש אחר. מקרה שבו משתמשים בשני שתלים לתמיכה בגשר קבוע בן שלושה או ארבעה קישורים עולה בממוצע בין 5,000 ל-12,000 דולר.

במקרים אחרים

עם מספר שתלים, ניתן להשתמש בארבעה עד שישה שתלים כדי לתקן תותבת אחת נשלפת, והעלות הממוצעת של השתלות שיניים תנוע בין 2,500 ל-5,000 דולר, כולל התותבת. טכניקת הכל בארבעה, המשתמשת בארבעה שתלים לתמיכה בגשר קשת מלא של זירקוניה, עולה בממוצע בין 9,000 ל-25,000 דולר לקשת, כולל הגשר. ככלל, כאשר מתקינים מספר שתלים דנטליים במקביל, עלות השתלה אחת לכל שן נמוכה מעלות ניתוח השתלה בודדת. לסיכום, ניתן לומר שכמות עבודת ההכנה ומספר השיניים הבודדות הנדרשות תורמים לעלות הכוללת של הליכי השתלת שיניים.
בכדי לבדוק עוד מידע אודות כמה עולה השתלת שיניים חלקית והשתלות שיניים מחיר באפשרותך לבקר באתר dental-clinics.co.il

הליכים מקדימים: אם נדרשים הליכי הכנה נוספים כגון עקירת שיניים, הרמת סינוס והשתלת עצם, העלות הכוללת של השתלת השיניים עולה. מעבדה: עלות הכתר עשויה להשתנות בהתאם למעבדה בה עובד רופא השיניים.

על כל שתל הנדרש לתמיכה בתותבות מלאות או תותבות חלקיות יש לשלם בנפרד

אחרים עשויים להזדקק לשישה עד שמונה שתלים כדי לתמוך בתותבות מלאות, או אפילו פחות מארבעה שתלים כדי לתמוך בתותבות חלקיות. תותבות שלמות דורשות יותר שתלים מאשר תותבות חלקיות. למספר השתלים הנדרשים לתמיכה נאותה בתותבת יש תפקיד חשוב מבחינת העלות.

סט שלם (עליון ותחתון) של שתלים ותותבות יכול לעלות בין 7,000 דולר ל-90,000 דולר או יותר

סט שלם של תותבות נתמכות שתלים בהתאמה אישית יכולה לעלות בין 1,500 דולר ל-4,000 דולר. שניים עד שישה שתלים עם פלטת תותבת נשלפת יכולים לעלות בין 3,500 ל-30,000 דולר ומעלה, תלוי במספר וסוג השתלים (מיני שתלים זולים יותר), חומרים תותבים (במקרים מסוימים ניתן להתאים את הפלטה התותבת הקיימת עבור שימוש עם שתלים. ) וכל פרוצדורה נחוצה אחרת. סט חדש של שיניים תותבות יכול לעלות בין 1,500 דולר ל-4,000 דולר, לא כולל חומרים מלבד פורצלן, הליכי הכנה לפה, שתלים עליהם מונחים השתלים והרדמה לפרוצדורות.

אם אתה מחפש להחליף את התותבות העליונות והתחתונות שלך בתותבות גשר נתמכות בשתל או קבועות

אתה יכול לצפות לשלם בין 25,000 $ ל- 95,000 $, שהם בממוצע כ-34,000 $. עלות החלפת שן בודדת שונה מאוד מהעלות של השתלת שיניים מלאה. העלות הכוללת של הטיפול תלויה במספר גורמים, כולל כמה שיניים מוחלפות, היכן הן נמצאות בפה ומספר וסוג השתלים בהם נעשה שימוש.

לדוגמה, מטופלים שאיבדו את איכות הלסתות שלהם עשויים להזדקק להשתלות עצם, מה שעלול להגדיל את העלויות. בנוסף, חלק מהמטופלים דורשים השתלות עצם כדי להגביר את צפיפות עצם הלסת ולתמוך טוב יותר בעמוד השתל.

סוגים אלו של הליכי הכנה בדרך כלל אינם נכללים בעלות הבסיס של תותבת נתמכת שתל ומוסיפים לעלות הכוללת של הטיפול. הליכי הכנה אלו בדרך כלל אינם נכללים בהערכת העלות עבור תותבות הנתמכות בשתל ומוסיפים לעלות הכוללת.

זכור שעלויות אלו הן רק ההתחלה של מחירי השתלות שיניים; העלות האמיתית יכולה להיות הרבה יותר גבוהה אם אתה צריך מנדפים ועבודות הכנה אחרות

כמו גם אם תבחר בחומרים יקרים יותר. העלות של עבודה זו יכולה לנוע בין $300 ל-$5,000 בארצות הברית, אז תצטרך לקחת את זה בחשבון כשאתה מחליט אם אתה יכול להרשות לעצמך שתלים. עם זאת, אם אתה יכול לחכות ויכול להרשות לעצמך שתלים, זו עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר בטווח הארוך.

זכרו שתהליך ההשתלה קצר יותר עבור מטופלים העוברים השתלה תת-פריוסטלית כאשר אין צורך לעבור השתלת עצם. מטופלים שאיבדו את כל השיניים שלהם עשויים גם לשקול לבצע סט שלם של שתלים.

רוב האנשים מעדיפים אפשרות זו שכן רק רופא השיניים יכול להסיר את השיניים לאחר הצמדתן לשתלים

בניגוד ל-TeethXpress או לאפשרויות הכתר והגשר, האפשרות הניתנת להסרה דורשת החדרה והסרה של התותבת מהשתלים. האפשרות הניתנת להסרה דורשת גם המתנה של שלושה עד חמישה חודשים לפני שניתן לחבר את התותבת לשתלים. שיניים תותבות עשויות להיראות זולות יותר בהתחלה, אך מחקרים עדכניים הראו ששתלים הם אופציה משתלמת להחלפת שיניים בודדות.

שתלים מסורתיים

הנעים בין 1,600 ל-2,200 דולר לשתל, הם הרחבים ביותר הזמינים ומציעים את עמדות התותבות המלאות הבטוחות ביותר. כתר השתלה יהיה אופציונלי ויכול לעלות בין 500$ ל-3,000$, תלוי בחומרים המשמשים. מחיר זה כולל את כל השירותים האופייניים הנדרשים כדי שהשתל דנטלי יחיד יהפוך לתפקוד מלא, כגון ניתוח התקנת שתלים, תמיכה ושחזורים אחרונים. עם זאת, בחלק זה, נספק מידע כללי על עלות השתלות שיניים חלקיות ושלמות, כך שתוכל לקבל מושג כמה אתה עשוי לשלם כעת עבור העלות הממוצעת של שיניים חדשות.

תוכניות ביטוח שיניים מקיפות רבות מכסות עד 50% מעלות השיניים התותבות. בשורה התחתונה: העלות של שיניים תותבות חלקיות היא בין 300 ל-6,500 דולר ארה"ב (תלוי בסוג). עלות: אכן זול יותר להשיג שתלים, ואין צורך להמתין חודשים.

אם הביטוח שלך אינו מכסה השתלות שיניים (או מכסה רק אחוז קטן)

תוכל לבקש גמלת טיפול השווה לעלות גשר או תותבת קונבנציונלית. אם ביטוח השיניים שלך אינו מכסה שתלים ואין לך זמן או הזדמנות להחליף ספק, יש דרכים אחרות שתוכל להרשות לעצמך הליך זה.

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן