כמה עולה לייזר טאג

אנשי עסקים אומרים כי עלות ההקמה של חברת לייזר לייג משלהם יכולה לנוע בין 10,000 $ ל -50,000 $. כרטיסי הלייזר דיי סטנדרטיים תעשייתיים הם $ 1 לדקה בזירות פנימיות ו -0.50 עד 50 סנט לדקה בשדות הקרב בחוץ. ישנן עלויות משמעותיות בהקמת חברת לייזר לייג ולא נצפה אותה בסוכר.

כדי לבנות עסק לייזר לייג מאפס, עליך להגדיר תקציב של בין 100,000 ל -250 אלף דולר. בדוק את חוקי הבנייה ותוכניות השימוש בקרקע של האתר שלך כדי לוודא שעסק הלייזר שלך תואם ויכול לקבל תעודת CO. במדינות מסוימות, נדרש אישור או רישיון להפעלת עסק לייג לייג.

לעסק מבוסס לייזר לייג

אני ממליץ לתקצב בין $ 2,000 ל -5,000 $ לחודש לאסטרטגיית השיווק שלך. הם לא צריכים זירה למשחקי לייזר טאג, אלא אזור ארקייד עם מקום למסיבות יום הולדת ואזורי חטיפים. עבדו עם בונה הזירה שלכם או עם ספק הלייזר כדי לקבוע את האפשרות הטובה ביותר לעסק שלכם.

ביטוח תאגידי מגן על הרווחה הפיננסית של החברה שלך ובמקרים מסוימים מכסה הפסדים

אם יום הלייזר הוא האטרקציה העיקרית או הפעילות היחידה שאתה מציע בעסק שלך, צור מרכז בילוי משפחתי מקיף עם באולינג, טרמפולינה, ארקיידים, גוקארט ואטרקציות אחרות כדי לייצר זרמי הכנסה חדשים ולהגדיל את מכירת הכרטיסים והמכירות. צור אירוע לייזר או תחרות בלייזר שלך – ליגות ותחרויות מביאות לקוחות קבועים אך גם הופכים את הצופים למשחקים.

רבים מהמקומות שתמצא כוללים ציוד בפרסים שלהם למשחק. לדוגמה, אם אתה משתמש בדוגמה שלנו בתחום המקומי למעלה, היינו אומרים שמחיר הכרטיס הממוצע ללקוח ישלם כ -30 $ לאדם לאירוע של שעתיים.

אם אתה רוצה לשחק יותר משני משחקים

אנו ממליצים לך לקבל גישה תמורת $ 1 לשעה, או שתוכל לשחק עד 3 משחקים לשעה תמורת $ 12.99 לאדם. המחיר הסטנדרטי למשחק הוא 8 $, אך מוצעות הנחות של 15 $ להוספת משחקים נוספים ואפשרויות חבילה. אנו מציעים גם הנחות קבוצתיות לקבוצות גדולות של מעל 30 שחקנים, עם מחירים של עד 25 $ לאדם.

כאשר אתה פותח עסק, עליך להירשם למגוון מסים פדרליים ומדינתיים. אם החברה בנתה הלוואות לעסקים, הם יכולים להיות זכאים לכרטיסי אשראי ולמסלולי אשראי אחרים.

התקשרות לפתיחת עסק היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על חייכם האישיים והעסקיים נפרדים ופרטיים. העסקה נקבעת לפי מספר המשחק המדויק המסופק ומחיר שבבי האיזון.

במילים אחרות

אתה קובע כללים עסקיים, מדיניות וטבלאות התייחסות משלך. תלוי כמה זמן הקבוצה שיחקה, ייתכן שתוכל להבין כמה זמן אתה יכול לשחק, אך ההסכם הוא שאתה חייב לשחק כמה שיותר משחקים במקביל. רוב המשחקים מאפשרים לך פרק זמן מסוים לפני שאתה צריך לירות באחד כדי להכות אותו ולהרוג אותו.

לכל שחקן יש ציוד שממלא פונקציה מסוימת במשחק

ברגע שיש לך מספיק חברים, הקים קבוצה, שחק משחק נגד האופוזיציה ותהיה לך אפשרות לבחור את המומחיות של המשחק שאתה רוצה לשחק, תוכל להגדיר את הטיול שאתה רוצה מבלי לדאוג שצדדים אחרים אינם מסכימים עם ההחלטות שלך. ההפעלות יכולות להיות עד 50 שחקנים, המנוהלים על ידי צוות אחד או שניים, ותוכל להרוויח.

כדי שהדברים יהיו מהנים ומרגשים, לא משתעמם לשחק באותו משחק כל הזמן. לאחר שסיימתם לשחק תוכלו ליהנות מבר בשירות מלא עם קוקטיילים בהתאמה אישית ואוכל טעים מהתפריט הנרחב של האירועים המרכזיים. לקבוצה שלך תמשיך לקבל גישה לאטרקציות שלנו בכל עת במהלך הפעילויות שיושמעו עד תום זמן המסיבה המתוכנן שלך.

נולד בארצות הברית, אנו הופכים את אולטרה-זאון לבטוח עבורך ועבור משפחתך. ולכל מי שנושא איתנו בזמן שאנו הופכים את אזור האולטרה הזה לבטוח כמוך או למשפחותיך.

בכדי לבדוק פרטים מורחבים בנושא של כמה עולה לייזר טאג נא לבדוק כאן: https://lzrtag.co.il/

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן