מה זה בעצם עובד וירטואלי?

ההתקדמות הטכנולוגית בשנות התשעים הביאה ליותר ויותר משקי בית לאינטרנט מהימן, וחברות הבינו שהן אינן יכולות להביא את עובדיהן למשרד שיעשו את העבודה, והדבר הביא לעוזרים הווירטואליים הראשונים. העוזרים הווירטואליים מבוקשים יזמים ו עסקים מקוונים הזקוקים לעזרה, אך אינם מעוניינים להעביר צוות במשרה מלאה למיקום ספציפי הודות לאינטרנט מהיר, שיתוף מסמכים ומערכות ועידה טלפוניות זולות. ארגונים קטנים ובינוניים רבים משתמשים בתמיכה וירטואלית למשימות מיוחדות כגון ניהול מדיה חברתית.
לפרטים נוספים בנושא של מה זה בעצם עובד וירטואלי? ועובד וירטואלי נא לבקר ב- fillva.com

מנהלים יכולים לפרוס עוזרים וירטואליים על ידי קביעת תהליכים וסטנדרטים ברורים שיעזרו לצוותיהם לבצע משימות ספציפיות יותר לתפקיד

עוזרים וירטואליים מספקים לעסקים שירות יקר על ידי ביצוע משימות כלליות ומתמחות בעלות האופיינית של עובד במשרה מלאה. שיש מישהו שיעזור לעסק שלך נותן להם יותר גמישות, פחות עלויות קבועות ויכולת להגדיל או להפחית לפי צורך.

משימות אדמיניסטרטיביות שכיחות עבור עוזרים וירטואליים

אך הן יכולות לעזור גם בגורמים אחרים הדרושים לחברה. המשימות הניהוליות שעוזר וירטואלי צריך לבצע עבור לקוחותיה כוללות ארגון ושימור רשימות אנשי קשר, גיליונות אלקטרוניים ולוחות שנה, עדכון ותמלול תכתובות על בסיס קבוע מטעם הלקוחות, חשבונאות כולל חיוב וחשבונאות, שידור דואר אלקטרוני (כולל ניוזלטרים) ו לענות על שאלות הלקוחות.

עוזר וירטואלי

הוא אדם שעובד מהבית ולוקח על עצמו משימות אדמיניסטרטיביות כגון תזמון, שיחות טלפון, עיבוד דואר וחשבוניות ותכנון סידורי נסיעה. העברות וירטואליות עיקריות הן עצמאיים המתמחים במתן שירותים אדמיניסטרטיביים ללקוחות ממיקום מרוחק, בדרך כלל משרד ביתי. המשימות האופייניות של עוזר וירטואלי כוללות תזמון וטלפון, תכנון נסיעות וניהול חשבונות דואר אלקטרוני.

יזמים ועסקים יכולים לשכור עוזרים וירטואליים ממיקום מרוחק לביצוע משימות יומיומיות

מה שמאפשר ליזמים ומנהלים להתמקד בעניינים העסקיים הדחופים ביותר במקום לעשות הכל במשרד. עוזרים וירטואליים הם קבלנים עצמאיים המספקים שירותי ניהול מקוונים ללקוחות. יש להם גישה ללוחות השנה, המסמכים והמאגרים של לקוחותיהם כדי לנהל את המשימות היומיומיות שלהם בקלות.

עם פגישות עסקיות

שליחויות יומיומיות ומשימות מסובכות כמו ראיונות עבודה, משא ומתן על חוזים ומציאת העוזר הראשי של המנהל הווירטואלי, הכל יכול להיות חיוני עבור אדם עסוק. עבודות וירטואליות יכולות לראות כותרות כגון מורה וירטואלי, עוזר מנהלי וירטואלי ואיש מכירות וירטואלי. עוזרי ניהול וירטואלי, בקיצור VA, הם עובדים מרחוק במשרה מלאה המספקים ללקוחותיהם תמיכה ניהולית, ארגונית ומנהלית.

תלוי במיקום, ניתן לבצע עבודות מרוחקות בבית או במשרד, או במקרה של אנשי מכירות ברחוב או במקומות אחרים. כשאתה מבצע הזמנה לפרויקט, למשל לתכנון של בלוג, זו יכולה להיות משימה מתמשכת, כגון מענה למיילים או הערות.

כאשר רוב האנשים חושבים על שירותי VA טיפוסיים הם חושבים על בדיקות דואר אלקטרוני

החזרת שיחות טלפון, ניהול ג מרחוק לוחות שנה ותמיכה מנהלית אחרת. מחקר שהוביל לינקדאין הראה שכתובות דוא"ל עושות חלק ניכר מעבודות הרגל לפיתוח עסקי. משימות שיווק דיגיטלי כגון תזמון, ניהול אירועים וסידורים אישיים.

בסוף מאמר זה, נתווה 42 משימות שונות שעוזר וירטואלי לעסקים קטנים יכול לעשות עבורך (VA) עם דוגמאות להפיק.

עוזר וירטואלי

הוא עובד עצמאי המסייע במשימות ניהוליות, עסקיות, מדיה חברתית, שיווק ואחרים. עוזרים וירטואליים הפכו פופולריים יותר ויותר בקרב עסקים קטנים בעשור האחרון מכיוון שהם עובדים גמישים. על ידי לקיחת משימות חוזרות ומשימות אדמיניסטרטיביות, עוזרים וירטואליים יכולים לפנות זמן ליזמים, יזמים ומנהלים קטנים.

עוזרים וירטואליים קיימים כטכנולוגיה המאפשרת עבודה מרחוק

מגמה שגברה באופן דרמטי בשנים האחרונות. ואכן, Business Wire מעריכה כי שוק העוזרים הווירטואליים יגיע ל- 25.6 מיליארד דולר עד 2025. העבודה כבר אינה רק עבור חברות, אלא היא משנה את הנוף של המשרד האופייני כפי שאנו מכירים אותו.

יישומים אלה יכולים לעזור לך למיין, לעקוב אחר עבודות, לנהל רשימות מטלות וביצועים, והם יכולים לעבוד במספר פלטפורמות (מחשבים, טאבלטים וטלפונים ניידים) אליהם אתה יכול לגשת תוך כדי תנועה.

השימוש בעוזרים אישיים וירטואליים (VPA)

הוא אחד הטרנדים האחרונים במקום העבודה הווירטואלי. אתה יכול לגשת לסירי, אלקסה, קורטנה ועוזרים וירטואליים אחרים כדי להשתמש במקרים צרים, אך עוזרים וירטואליים יכולים לרשום הערות ולארגן פגישות מעקב עם מערכות כמו Xai, קלרה לוח שנה ואווה משלנו. רשויות ה- VPA יכולות גם לעדכן את לוחות השנה של המנהלים שלהן, להזמין נסיעות ולבצע רכישות מקוונות עבור החברה.

אל תבינו אותי לא נכון, העסקת עובד קבוע היא הגישה הטובה ביותר. שיפור בתהליך ועוזרי מנהיגות וירטואליים יכולים להסיר משימות שחוזרות על עצמן ולתת לך יותר זמן להתמקד באסטרטגיה העסקית שלך.

יתכן שתמצא את זה מועיל ליצור רשימת משימות יומיומיות שהעוזר שלך צריך לבצע

אם העובדים הווירטואליים שלך לוחצים על "אני מתחיל משימה זו בכל עת" על "התחל דוקטור", תוכל לעקוב אחר כמה זמן הם מקדישים לעשות זאת. לאחר שסיימו משימה, הם יכולים לעבור לטיימר כך שיהיה לך תיעוד מדויק של כמה זמן הם עובדים.

אם תקרא את הפוסט הזה, תבין מדוע החלטתי ליצור הגדרה כה רחבה. כולנו הגענו לנקודה בחיינו בה אנו רוצים למצוא איזון בין עבודה שמרוויחה כסף וליהנות מחיינו. לאחר שמצאת את הנישה שלך, הגדר לעצמך מטרה כמה כסף אתה רוצה להרוויח.

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן