הקדמה: מהי מקלדת בקרה?

מקלדת שליטה היא מקלדת שתוכננה לכלול בה מספר פקדים. זה יכול לכלול כפתורים או סליידרים המשמשים לשליטה על עוצמת הקול, או שהוא יכול לכלול כפתורים ופאדרים המשמשים לשליטה ברמות של מערבל שמע.

במאמר זה, אדון במה שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת מקלדת שליטה. אני גם אדון בכמה מהתכונות שאתה צריך לחפש כדי למצוא את האחת המושלמת לצרכים שלך.

מה חשוב בבחירת מקלדת שליטה?

הדבר הראשון שאתה צריך לשקול בעת בחירת מקלדת שליטה הוא כמה פקדים אתה צריך. אם אתה צריך יותר משני פקדים, אז כנראה שאתה צריך לקבל בקר MIDI מתקדם עם מחוונים וכפתורים במקום לקבל דוושות וכפתורים בודדים לדברים כמו עוצמת קול ופאנינג.

הקדמה: מהי מקלדת ומה היא עושה?

מקלדת היא מכשיר המסייע למשתמש להזין טקסט למחשב, טאבלט או מכשיר אלקטרוני אחר. הוא משמש בדרך כלל עם מחשבים והוא מורכב ממקשים התואמים אותיות שונות וסמלים אחרים.

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מקלדת שליטה הוא גודל המקלדת. גודל המקלדת ייקבע לפי כמה שורות יש לה. ככל שיהיו יותר שורות במקלדת, כך היא תהיה גדולה יותר. אם יש לך ידיים קטנות או שאתה משתמש במקלדת במחשב נייד, עליך לבחור בגודל קטן יותר עם פחות שורות כדי שלא יהיה נוח מדי להקליד.

המקלדות משתנות גם בפריסות שלהן – בין אם יש להן פריסות QWERTY, AZERTY, Dvorak או Colemak, למשל – מה שיכול להשפיע על מידת הקלות של אנשים שרגילים לפריסה אחת על פני אחרת להשתמש בהן מבלי שיצטרכו ללמוד הכל מחדש מאפס.

דבר נוסף שיכול להיות

מהם היתרונות של מקלדות בקרה?

ישנם מספר יתרונות לשימוש במקלדות שליטה, ביניהם היכולת להקליד עם פחות שגיאות, היכולת להקליד מהר יותר ובדיוק רב יותר, ועבור אנשים מסוימים האפשרות להשתמש במקלדת מבלי להסתכל עליה.

מקלדות בקרה שונות ממקלדות רגילות מכיוון שיש להן הרבה יותר כפתורים. לדוגמה, ייתכן שיהיה כפתור לכל אות באלפבית, כמו גם כפתורי פונקציות מיוחדות כמו הפעלה/השהיה או בקרות עוצמת הקול. יש גם כמה מקלדות שליטה בעלות משטח מגע מובנה שניתן להשתמש בו במקום עכבר.

ישנם יתרונות רבים לשימוש במקלדות שליטה. אחד מהם הוא שהם מאפשרים לך להקליד מהר יותר ובדיוק גדול יותר ממה שאתה יכול במקלדת רגילה, כי יש פחות צורך באצבעות שלך להסתובב על המקלדת בזמן ההקלדה. יתרון נוסף הוא שהם מאפשרים לך להקליד מבלי להסתכל על המקלדת על ידי שינון היכן כל המקשים ממוקמים עליה.

האם מקלדת מתאימה לי? איך לבחור נכון.

המקלדת היא אחד המרכיבים החשובים ביותר במחשב. זה הממשק בין המחשב למשתמש, וזה מה שמאפשר לאנשים להזין נתונים למחשב. המקלדת היא גם אחד החלקים האישיים ביותר במחשב מכיוון שהיא קובעת כיצד אנשים מזינים נתונים למחשבים שלהם.

יש הרבה מקלדות שונות בשוק, אבל לא כל המקלדות מתאימות לכולם. כאשר בוחרים מקלדת, יש לקחת בחשבון מספר דברים: ראשית, באיזה סוג מקשים היא משתמשת? שנית, כמה מפתחות יש לו? שלישית, באיזה סוג פריסה הוא משתמש? רביעית, האם הפריסה הזו עובדת עם סגנון ההקלדה שלי? חמישית, כמה מקום יש לי על השולחן שלי עבור המכשיר הזה? שישית, האם אני צריך תאורה אחורית? שביעית, האם אני צריך מקשים נוספים הניתנים לתכנות כמו לחצני מדיה או לחצני בקרת עוצמת הקול? שמינית ולבסוף: כמה כסף אני מוכן להוציא על המכשיר הזה?

מסקנה: כיצד לרכוש את המקלדת הטובה ביותר עבורך.

המקלדת היא אחד החלקים החשובים ביותר בכל מערך מחשב. חשוב מאוד לבחור מקלדת בעלת התכונות הנכונות ומרגישה נוחה לשימוש. ישנם סוגים רבים ושונים של מקלדות למטרות וצרכים שונים, אך במאמר זה אתמקד במקלדות גיימינג.

ישנם סוגים רבים ושונים של מקלדות גיימינג בשוק, אך יש כמה דברים כלליים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת אחת. הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא האם אתה צריך או לא מקלדת מכנית או מקלדת ממברנה לצרכי המשחק שלך. מקלדות מכניות מציעות יותר נוחות ומקשים מגיבים יותר, אך הן גם דורשות תחזוקה רבה יותר מאשר מקלדות ממברנות. הדבר הבא שאתה צריך לשקול הוא האם אתה רוצה מקשים עם תאורה אחורית במקלדת שלך. מקשים עם תאורה אחורית יכולים להיות שימושיים אם אתה משחק לעתים קרובות בסביבות חשוכות יותר או אם אתה מתקשה לראות את המקשים על הלוח שלך מבלי להדליק את האורות בחדר שלך. לבסוף, עליך לקבוע איזה סוג של מתגים הכי מתאים לך, כמו גם איך