ניתוח קטרקט בלייזר – מדוע זוהי הבחירה הנכונה?

קטרקט הינה בעיה שסובלים ממנה לא מעט אנשים מבוגרים. הבעיה מתאפיינת באובדן איכות הראייה, בעיקר בגלל עכירות שמתרכזת סביב עדשת העין. העדשה העכורה מונעת ראייה אולטימטיבית, וכמובן מביאה לבעיות נוספות. ניתוח קטרקט בלייזר הוא הבחירה הנכונה עבור כל מי שרוצה להחזיר את המצב לקדמותו. לא מעט אנשים מידיי שנה עוברים את הניתוח הזה כדי להחזיר את הראייה לאיתנה. ד"ר ירון פינקלמן, רופא עיניים מומחה, מציג את היתרונות של ניתוח בלייזר.

ניתוח שמאפשר דיוק מירבי

יש כאלה שמאוד חוששים לעבור ניתוח באזור העין רק בגלל החשש מטעויות. כאשר הניתוח מתבצע על ידי רופא בשר ודם, עליכם לדעת כי טעויות עלולות לקרות. ניתוח לייזר הוא הרבה יותר מדויק בהשוואה לכל סוג של ניתוח אחר. קרן הלייזר מאפשרת למנתח לדייק בכל פרוצדורה שאותה הוא נדרש לעשות. אתם מבחינתכם יכולים להוריד את מפלס הלחץ כאשר מדובר על ניתוח קטרקט בלייזר.

אחוזי הצלחה גבוהים מהרגיל

בסופו של יום על מנת למדוד מידת אפקטיביות של ניתוח מסתכלים על אחוזי ההצלחה. אחוזי ההצלחה של ניתוח קטרקט בלייזר הם גבוהים מאוד. כמובן שלא מדובר על אחוזים מושלמים, אך הם קרובים מאוד להיות כאלה. נדיר מאוד לשמוע על ניתוח קטרקט כושל שבוצע על ידי לייזר. ברוב המקרים הכשלים בניתוחי קטרקט מגיעים כאשר הרופא בעצמו מעורב בניתוח. זוהי הסיבה כי רוב המנתחים מעדיפים לבצע את הניתוח באמצעות לייזר.

ניתוח שמתבצע במהירות

אין סיבה שתמצאו את עצמכם מבזבזים זמן רב על מנת להשלים את הניתוח. ניתוח קטרקט בלייזר הוא ניתוח מהיר מאוד כזה שניתן להשלים אותו תוך זמן קצר. את משך זמן הניתוח תקבלו מהרופא המנתח לפני שמבצעים אותו פיזית. אך מדובר על זמן קצר מאוד, כזה שיכול אפילו להפתיע גם אתכם במידה מסוימת. אחרי שמסיימים את הניתוח מהר תהיה לכם אפשרות לחזור גם לבית תוך זמן קצר. כל זאת כאשר שיפרתם את איכות הראייה בצורה משמעותית.

חזרה לשגרה תוך זמן קצר

אתם לא מאלה שאוהבים לשבת בבית? אנו בהחלט יכולים להבין אתכם. מי שאוהב לחזור לשגרה בוודאי ירצה למצוא את עצמו משאיר מאחור את כל ההליך הכירורגי. נדגיש כי גם אחרי ניתוח לייזר בקטרקט ישנה חובה לנוח מספר ימים. אך החזרה לשגרה תהיה הרבה יותר מהירה בהשוואה לניתוח פולשני יותר. תוך מספר ימים תוכלו למצוא את עצמכם חוזרים לשגרת חיים רגילה שאותה חייתם לפני הניתוח. 

צילום:freepik

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן