שליח צמוד מקצועי לעסקים וחברות גדולות

כאשר אנשים מתחילים ליצור קשר עם חברות, זו הופכת את הדרך הטובה ביותר שלהם ליצור איתם קשר. העברת הודעות היא הדרך המועדפת לדבר עם חברות בכל הנוגע לשירות לקוחות. יותר מ -64% מהאנשים בכל הגילאים אומרים שהם שולחים הודעות עסקיות לעתים קרובות יותר מאשר שיחות או מיילים.

אחת הדרכים הטובות ביותר להשתמש ב- Messenger לעסקים

היא מתן שירות ותמיכה ללקוחות. עם זרימת הצ'אט הנכונה, לקוחות יכולים לפנות לחברות לשאול שאלות בנוגע לרכישה, לבצע הזמנות ולקבל את התשובות שלהם. מחקר בפייסבוק שצוין הרבה מצא כי 75% מהצרכנים בארה"ב שלחו מייל לחברות לבצע רכישה או הזמנה.

פייסבוק מסנג'ר מספק דרך נוחה ללקוחות שלך לשאול אותך שאלות ולקבל עזרה בבעיותיהם

זה נותן לך את ההזדמנות לספק שירות לקוחות יוצא דופן, אינטראקציות מותאמות אישית ופתרונות מהירים. סקר שנערך בפייסבוק מצא כי 83% מהצרכנים בארה"ב מודיעים לחברות המבקשות מוצרים ושירותים.
למידע נוסף על https://www.login-ux.co.il/ ושליח צמוד מקצועי לעסקים וחברות גדולות ניתן להעיף מבט ב- login-ux.co.il

באמריקה הלטינית

מדינות אסיה ואפריקה זוהי האפליקציה המועדפת, המספקת לחברות רבות את ההזדמנות ליצור קשר עם קהל עולמי רחב יותר. ערוצי העברת הודעות אחרים כגון SMS, MMS, RCS, Online, Facebook Messenger, Chat ו- Voice play וצפויים להישאר מרכזיים באסטרטגיות התקשורת הארגוניות. לאפליקציות העברת הודעות כגון WhatsApp יש את היכולת להשפיע באופן משמעותי על שביעות רצון הלקוחות, להגדיל את טווח ההגעה שלך, לשפר את היכולת לספק, לנהל את עלויות התמיכה, להגדיל את ההמרות, להגדיל את האבטחה ולהגיע ל- KPI עסקי מפתח אחרים.

עם סך של יותר משבעה מיליארד בשנה בשנת 2019

אין ספק שהלקוחות שלך כבר משתמשים ביישומי הודעות מיידיות. אם החברה שלך לא משתמשת במסנג'ר, יש סיכוי טוב שגם הלקוחות שלך והמתחרים שלך יעשו זאת. השאלה היחידה היא כיצד תוכל למקסם הודעות מיידיות כדי לדעת אם הודעות מיידיות יכולות לענות על צרכי העסק שלך.

פייסבוק מסנג'ר

הוא אחד מאפליקציות ההודעות החשובות ביותר בהן משתמשים מותגים כדי ליצור קשר עם לקוחות. מחקרים מראים שיש סיכוי גבוה יותר של מילניאלים להיות נאמנים לחברות המתקשרות באמצעות הודעת טקסט. לא רק לקוחות נהנים מהודעות ניידות, הם גם טובים לעסק שלך.

עם 1.3 מיליארד משתמשים בחודש

Messenger היא תכונת פייסבוק שלא יסולא בפז לעסק שלך. עליך לקחת בחשבון את העובדה שאנשים רבים משתמשים ב- Messenger כדי ליצור קשר עם מותגים וחברות. מדי חודש, חברות מחליפות יותר מ -20 מיליארד הודעות עם אנשים באמצעות Facebook Messenger.

עם שירותים פופולריים כמו Slack שכובשים את ליבם של העובדים

אפליקציות העברת הודעות עסקיות הפכו לאמצעי התקשורת המשרדית. הם משלבים הודעות מיידיות, SMS, פורומים פרטיים, שיחות וידאו, שיתוף קבצים ומסכים במרכז שיתופי אחד. התוצאה היא מקום אחד בו תוכלו לשוחח עם עמיתים בזמן אמת.

לכל חברה יש דרך ייחודית שבה הצוות מתקשר ומשתף פעולה במשימות. כלי התקשורת צריכים להיות מצוידים במגוון אפשרויות לתמיכה בכמה שיותר מודלים עסקיים.

Slack מציעה הודעות אחד-על-אחד

צ'אטים קבוצתיים, שיחות שמע בודדות וצוותיות ועידות וידאו. Blizz הוא כלי צ'אט עסקי המתמקד בפשטות וכולל וידאו VoIP HD, תקשורת צוות, שיחות שמע והודעות באינדקס. Highside הוא כלי תקשורת מאובטח המספק הצפנה מקצה לקצה ואסטרטגיות שמירה על נתונים בהתאמה אישית.

ישנן מספר דרכים לצוות שלך להתחבר לאפליקציות וידאו והודעות מיידיות של Hibox. להתאמת לקוחות, תוכל להעלות את מספר הטלפון של הלקוח שלך מפייסבוק ולהתחיל לשלוח הודעות.

עכשיו שאתה יודע לגלות כיצד למצוא את הלקוחות שלך ב- Facebook Messenger

הגיע הזמן לשלוח הודעה לדף העסקים של פייסבוק. ישנן שתי דרכים לחברות להגיב ללקוחות ב- Facebook Messenger: באמצעות פלטפורמת CRM של צד שלישי או דף בתיבת הדואר הנכנס שלהן. פייסבוק רוצה להקל על מנהלי הדפים להגיב במהירות לבקשות Messenger על ידי הוספת מתג פשוט חדש המאפשר למשתמשים לעבור בין חשבונות Messenger אישיים ועסקיים.

כמו רוב אפליקציות ההודעות

פייסבוק דורשת מהמשתמשים שלה לשלוח את ההודעה הראשונה לחברה כדי להתחיל שיחה. לפייסבוק תכונות רבות שיכולות לעזור לך לעודד את הלקוחות הנוכחיים והעתידיים שלך לשלוח הודעות פרטיות לדף הפייסבוק שלך. למרות שזה יהיה נחמד אם תוכל לשלוח הודעות פרטיות לעוקבים שלך בפייסבוק, פייסבוק לא מאפשרת לך להימנע מדואר זבל.

כדי להקל על המשתמשים לשלוח לך הודעות בפייסבוק, יצרתי כתובת URL קצרה שמובילה משתמשים לדף החברה שלך ב- Messenger.

חדשות מאובטחות ופרודוקטיביות ועבודת צוות במשרד עם Business Instant Messenger

אפליקציית ההודעות המיידיות של Business מספקת פלטפורמה מאובטחת לתקשורת צוות פנימית בזמן אמת ומציעה תכונות שיתוף פעולה דינאמיות כמו גם ערכת כלי ניהול חזקה. עם זאת, אפליקציות העברת הודעות מיידיות בחינם מהוות מספר סיכונים בכל הנוגע לתקשורת צוות פנימית.

דרך נוספת להוזיל את העלויות

היא להשתמש באפליקציית העברת הודעות צוות המצורפת לשירותים שהארגון משלם עבורם. לעסקים קטנים שצריכים לשלם עבור תכונות ומגבלות, כדאי להציץ ב- Zoho Cliq, אפליקציה בעלות נמוכה שעומדת בראש רשימת אפליקציות ההודעות הטובות ביותר לצוות. וואטסאפ – אפליקציית ההודעות הפכה לאפליקציית המסרים עבור יותר מ -1.6 מיליארד צרכנים ברחבי העולם.

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן