תיקון מיבש כיילים

מערכת בלמים אופיינית מורכבת מרוטור, קליפר, רפידות בלם ונעליים. אם הבוכנות של אחד מחוגי הגלגלים הקדמיים קפואים עקב לכלוך, לכלוך או קורוזיה, או אם רפידות הבלמים אינן באות במגע עם הרוטור, הן אינן משחררות את הרוטור. ערכת תיקון ואיטום BRKP69 דבק קליפר בוכנה אחורי יכול להתפשט עד הסוף ולהרוס את השעון שלך.

קליפר

הוא מכשיר הידראולי שתלוי את רפידות הבלמים על דיסק מתכת על הרוטור. נוזל הבלם נלחץ על הבוכנות של המחוגה, דוחף את רפידות הבלמים לתוך הרוטור ומאט או עוצר את המכונית שלך. דוושת הבלם משחררת את המחוגה ומאפשרת לרפידות להתנתק מהרוטור ומהגלגלים לנוע בחופשיות.

אם אתה מבחין כי רפידות הבלמים בצד אחד או השני של הרכב דקיקות, כנראה שהמחוגה אשמה. שני הנוזלים המשמשים במערכות בלימה הידראוליות מודרניות מעבירים את הלחץ מהנוף לקליפים. בוכנות בלחיצת קליפר על משטח הבלם והרוטור.

אם תבצע תיקון קליפר

תתקל בין השאר בסדקים ואבק. כמו משחק בינגו או שובר קרח למבוגרים או משחק יום הולדת למבוגרים שרפרף לילדים, עשוי עור אמיתי, מעוצב בקפידה, חזית הקליפר מתוקנת על ידי איטום בוכנות הערכה. קליפים עושים רעש במקומות מסוימים במהלך סיבוב הרוטור.

מדי פעם

הצוות הטכני שלנו מחזיק בידיו שילוב של קליפר בלמים, בלם חניה משולב ומנגנון בוכנה. אם הבלם הנוכחי שלך כולל רק שתי בוכנות בסך הכל ואתה מחפש עוד דחיפה, עליך להחליף את הקליפר לדגם בעל 4 בוכנות. ייתכן שיש לך מערכת אוויר שצריכה לדמם את הבלמים, ללבוש את הציפוי, הרוטורים שלך מלוכלכים או שהציפויים והרוטורים שלך מלוכלכים.

חברות הבלמים המודרניות מציעות לא רק בוכנות

אלא גם קליפר ארבע סירים בעלי ארבע בוכנות לכוח הכבידה. אם אתה מתקשה להתאים את הבלמים שלך לרוטור, נסה להוסיף כוס או דיסק חרוטי כדי למנוע מהבורג לקבוע את זווית הקליפר. ללא קשר לסיכוי לשפץ דיור קליפר, הגיוני לייצר אותו עם מפרט חומרים וממדים מפורטים.

שומן סיליקון בטמפרטורה גבוהה נמכר כשומן עבור קליפים

אבל אם אתה מבקש כמות קטנה ממנו, הם יודעים למה אתה מתכוון. הסר את שני הברגים, הסר את המחוגה וודא שקו הבלם אינו מעוות. השתמש במטלית כדי לסתום את החור שדרכו הצינור נכנס לקליפרים כדי למנוע נשפך של נוזל בלמים.

קח מפתח ברגים ושחרר את האומים המחברים את קו הבלם לקליפר והכנס את קצה החבל לזכוכית

השתמש בנוזל בלם כדי לשמן את החלק ולהתחיל לעבוד על החותם. ברגע שידית הבלם נטולת שבץ ונקודת השחרור – ההתאמה משתנה לגובה בו אתה מרים את הידית, רפידות הבלמים צריכות להיות במגע עם הרוטור.

ניתן לבצע את הרוב המכריע של תיקוני הציוד בעזרת רשימת כלים קצרה ונפוצה. תזדקק לנתיכים הניתנים לאיפוס, מברשות קבלים ופחית אוויר לקליפר, אך ישנן מספר עבודות מיוחדות, שניתן לבצע יותר מכמה מהן בשנה.

בוכנות אלומיניום מתרחבות יותר ומעבירות חום דרך רפידות הבלמים מאשר בוכנות פלדה רגילות

יש לשלב בוכנות עם תוספות מתכת ואביזרי מתכת על מנת לשפר את המוליכות התרמית הנמוכה של חומרים תרמוסטיים ולמנוע עומס תרמי של רפידות הבלמים. מומלץ גם להכניס מברג קטן לתוך קפיצי הסליל בחלק הפנימי של התוף.

בכל הנוגע לתיקון ציוד, ישנם כלים מיוחדים רבים, אך להלן תשעה מהמכשירים הנפוצים ביותר המיוצרים עבור דגם זה. גלה אילו חלקים יש להחליף או לתקן ומה לברר אם הבעיות נגרמות על ידי רכיבים שונים.

מנהל ההתקן של 1/4 אגוז צריך להיות בארגז הכלים שלך, מוכן לפעולה כאשר מגיע זמן התיקון של המכשיר. תן לנו להתעמק בתשעת הכלים הנפוצים ביותר שאתה צריך לתיקון מכשיר זה.

נראה שזה המצב כאשר הצבע נדבק לחלקו הפנימי של תוף הבלם וגורם לאחיזת נעלי הבלם. הסימפטום נקרא נעילת בלם מסתובב, בו סל הכביסה עוצר או מסתובב.

מפתח השילובים של המדפים הוא תוספת אינטליגנטית לכלי לתיקון הכלים. צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת עצות ותובנות מקצועיות, או קחו קורס להפוך לטכנאי תיקון מכשירים.

כאשר המחוגה מגיעה, היה צריך לבדוק אותה מספר פעמים לאיתור פגמים ונזקים. כדי לבדוק זאת, פרקו אותו לחתיכות ונקו אותו. פתח את האוכף הקבוע בעזרת ברגים הדוקים, מה שעלול להקשות על הפרדת שני חצאי היחידה.
למידע נוסף אודות תיקון מיבש כיילים נא לגלוש לאתר yourappliance.ca

הכלי הבא שאתה רוצה על המדף הוא שילוב של מקשים. גריז שימושי משמש לרכיבי הגומי וחומר סיכה נפט משמש להתקפה. אגב, אם יש לך פריטי תיקון טובים שעלי לפרסם בבלוג הזה, אנא צור איתי קשר.

חומר אנטיבקטריאלי ועמיד להחלקה איכותי הגורם לחדר האמבטיה שלך להיראות נקי ורענן. הסרתי את החלק האחורי של לוחית השם כדי לחשוף את 4 הברגים שמחזיקים את חזית המארז במקומו.

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן