איך מזהים טסטסטורון נמוך ומהי הדרך לטפל בו?

התשוקה המינית כבר לא כמו שהיא הייתה בעבר? מאוד יכול להיות כי הסיבה לכך היא טסטסטורון נמוך. טסטוסטרון הוא ההורמון הגברי שמיוצר באשכים ובבלוטות יותרת המוח. ההורמון הזה כמו שבוודאי כבר הבנתם אחראי על התשוקה המינית ועל החשק לקיום יחסי מין. מחסור בטסטסטורון עלול לגרום למצבים שונים של סיכונים שעלולים להביא לבעיות נוספות בעתיד. במאמר הבא אנו נסביר לכם כיצד תוכלו לזהות את המחסור, וכמובן כיצד תוכלו להתמודד איתו בצורה אפקטיבית. ברגע שיהיו לכם את כל הכלים בידיים תוכלו להפוך את הטיפול בבעיה לכזה שיאפשר לכם להרגיש טוב יותר.

מה יכול להביא לירידה ברמת הטסטוסטרון? 

השאלה הראשונה ששאלנו את ד"ר שי שפי היא מדוע מטופלים מגיעים למצב של טסטסטורון נמוך. הרי לפני שאתם מטפלים בבעיה מסוימת, תרצו להבין מדוע היא נגרמת. הסיבה המרכזית לרמת נמוכה של טסטוסטרון היא התבגרות, ככל שהגיל עולה כך רמת הטסטוסטרון יורדת. בנוסף כל מיני בעיות בריאותיות שונות עלולות להוביל למצב שבו הטסטוסטרון יהפוך להיות נמוך. 

מהם הסימנים המחשידים לטסטסטורון נמוך?

יכולים להיות כל מיני סימנים מחשידים שיביאו אתכם למצב שבו תחשדו כי יש לכם טסטסטורון נמוך. אך הדחף המיני הוא ללא ספק הסימן הכי מובהק שיש. הרי רוב האנשים רוצים לקיים יחסי מין בתדירות גבוהה מאוד. לכן אם אתם מבחינים בירידה בדחף המיני זה עלול להיות מאוד מחשיד. אך לא תמיד תהיה אפשרות לשים לב עבור מי שעושה יחסי מין לעיתים נדירות.

כיצד אפשר לזהות כי הטסטוסטרון נמוך?

החדשות הטובות בהקשר הזה הן שלא צריך לעבור בדיקות רבות על מנת לגלות את רמת הטסטוסטרון. כל מה שצריך לעשות זה לעבור בדיקת דם פשוטה שבה מגלים את רמות הטסטוסטרון הנוכחיות. זוהי אולי הסיבה שבגללה רצוי מאוד לבצע בדיקות דם כל תקופת זמן קבועה על מנת לאתר עניינים שכאלה. הבדיקה התקופתית תאפשר לכם לקבל תמונת מצב מדויקת לגבי מצב בריאותכם.

איך מטפלים בטסטוסטרון נמוך מהנדרש?

ד"ר שי שפי ישמח לקבל אתכם למרפאתו על מנת להסביר לכם את ההשלכות. כל מטופל יכול לבחור את שיטת הטיפול שנוחה לו על מנת להחזיר את רמת הטסטוסטרון לנורמה. ניתן לבחור בין שינוי אורח החיים, לבין טיפול תרופתי כזה או אחר. כמובן שההחלטה הסופית חייבת להתבצע ביחד עם הרופא על מנת שההחלטה תניב את התמורה הרצויה.

צילום:freepik

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן