האם מאוורר אפקטיבי לאירוע

שימוש במאוורר המותאם לזרימה על רדיאטור

הוא כמו לאכול תבשיל עם מזלג: כל סוג של מאוורר עובד, אך עדיף לבחור מאוורר המספק נקודת עבודה גבוהה מספיק כדי לשמור על יעילות המדחף ולהימנע מעצירתו. נכון שכשאתם קונים מאווררי רדיאטור, חפשו מאוורר של ציוד ריצה שקונים לזרימת אוויר ומתי קונים את מאוורר הרדיאטור. אם להבי המאוורר לא יכולים לדחוף את האוויר דרך הלהבים והנוזל לא מקורר מספיק, זה רק בזבוז של פוטנציאל להעדיף את המאווררים המותאמים לזרימה על פני רדיאטורים הדוקים.

עם זאת

חובבים יכולים לבחור את הבחירה הנכונה בכל הנוגע למאווררים לקירור נוזלים, והם עשויים לבחור במאוורר הטוב ביותר. אתה יכול לבחור מאוורר נוזלי עם להבי מאוורר טובים ונוזל קירור טוב כאשר אתה רוצה את זה הכי טוב, אבל אתה יכול גם לבחור בין מאוורר המותאם לזרימה למאוורר חזק.

אם אתה רוצה טווח לגרירת מאוורר ללא המסה, מגדל לסקו הוא מאוורר חזק שעדיין מתאים בפינות צפופות ובמרווחים קטנים. מאוורר פרוס הוא גם בחירה טובה מכיוון שהוא מקרר את החדר ביעילות, אך לא חזק כמו המגדל.

המאווררים החדשים יותר כוללים דלתות דש ממונעות

מבודדות ואטומות שקטות משמעותית ואינן דורשות מסגרות להתקנה. מאוורר קטן שפועל כל הלילה צורך הרבה פחות אנרגיה ממזגן. אם יש לכם מאוורר תקרה עם מנוע הפיך, זה יכול לחסוך לכם כסף בחורף. התעלות מאפשרות לאוויר שזורם דרך המאוורר לצאת החוצה. אם יש לך מאוורר תקרה בבית, אתה יכול להשתמש בו כדי לקרר את החדר שלך ישירות ולשפר את היעילות הכוללת של מערכת ה- HVAC שלך. אם אתם גרים באקלים בו תוכלו להשתמש במאוורר אחד בלבד בימים חמים במקום במזגן, השקעה זו יכולה להיות כדאית ביותר. המאוורר שווה את זה אם הוא מוריד את האוויר – המזגן אפילו עולה כמה סנט לשעה.

אם אתה מחפש רוח קלה

שקול מאוורר עם להבים נוספים כמו מאוורר סטלה. אם למאוורר יש להבים קטנים יותר עם גיאומטריה זקופה, חפש מאוורר המותאם לזרימת אוויר. רוטור המאוורר יכול להיות מאוורר לחץ מותאם אם הוא מצויד בלהבים גדולים ושטוחים יותר.

מאוורר זה מעבד גם אטימות קרירה יותר ולכן יהיה בעל יכולת לחץ מעט גבוהה יותר

מאפיין חשוב של מערכת לחץ הוא שחייהם ואמינותם של המאווררים גדלים בזמן שטמפרטורת הסביבה של המאוורר נמוכה יותר. ככל שהחום במערכת נמוך יותר, כך הוא מתאדה יותר וחיי השירות שלו טובים יותר.

 

 
בכדי לראות מידע על מאוורר תעשייתי להשכרה לגינה ניתן לגלוש לאתר idans.co.il

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן