הגבהת מעקה מרפסת: סוגים, יתרונות וחסרונות

אותם גורמים הגורמים לחריגה בעלויות ההתקנה של מעקות אלומיניום משפיעים גם על מרוכבים. לדוגמה, מעקות אלומיניום עמידים מעט יותר מחומרים מרוכבים, אך גם מעט פחות חסכוניים מבחינת עלות אספקת הסגנונות המסורתיים והעכשוויים כאחד. בממוצע, עלות החומרים למעקות אלומיניום עולה כאשר לוקחים בחשבון דמי התקנה.

פלדה

היא החומר הטוב ביותר למערכות מסילה, וההבדלים הדרמטיים בין סוגי הפלדה השונים אינם מפתיעים כמעט. פלדה היא החומר הנבחר עבור מערכת מסילות מכיוון שיש לה חוזק וקשיחות גבוהים יותר מאלומיניום. מערכות מסילות פלדה נראות חלקות, מודרניות, פורמליות ומסורתיות, ומכיוון שהפלדה עמידה ועמידה, היא מציעה ערך עצום במונחים של עלויות תפעול ארוכות טווח.

מעקות ומעקות העשויים מאלומיניום נקרעים ושרוטים בקלות רבה יותר מאשר פלדה

מערכות מסילות זכוכית ממוסגרות תלויות במסגרת בשלמותן, ומיעוט חומרי הציפוי הופך את המתכת לרגישה לקורוזיה ולנזק. מעקות אלומיניום נפגעים בקלות גם משימוש בחומרים שוחקים כמו ריפודי צמר פלדה.

היתרונות המשכנעים ביותר של מעקות תקרת זכוכית הם הנוף הבלתי מפריע

האטרקציה האסתטית הגבוהה והעמידות. החסרונות העיקריים של מעקה הזכוכית הם העלות והתחזוקה השוטפת הנדרשת לשמירה על מראה המעקה. החסרונות של מסילת הזכוכית יכולים למנוע ממך להתקין אותה על הסיפון שלך.

מעקות ומעקות למדרגות יכולים להיות עשויים ממגוון חומרים לרבות מתכת

עץ וזכוכית. מעקות זכוכית הם מטבעם מעקות מינימליסטיים המקדמים מינימליזם, ומערכות רבות של מסילות זכוכית ניסו כמיטב יכולתן להסיר חומרים אחרים כמו זכוכית. ניתן להשתמש במעקות נירוסטה למעקות מחומרים שאינם זכוכית ליצירת עיצוב מודרני יותר.

ניתן להשתמש במעקות עץ עם חומרי מעקה מודרניים כגון זכוכית ומתכת ליצירת סגנון ייחודי. חלק ממעקות העץ שנראו בעבר בפנים משלבים חומרים מודרניים כמו זכוכית ומתכת.
כדי לקרוא עוד מידע על הגבהת מעקה מרפסת: סוגים, יתרונות וחסרונות נא לגשת לאתר reshethagana.com

מסילות זכוכית מיועדות לשימוש במרפסות ומציעות מראה שקוף. ניתן למסגר לוחות זכוכית למעקות למדרגות בנירוסטה או אלומיניום או ללא מסגרת. סיפוני מסילות זכוכית מציעים נוף ללא הפרעה בזמן שהמחסום הכבל מוכנס.

ניתן להשתמש במעקות כבלים עם מגוון חומרים שונים כגון פלדה, אלומיניום ועץ. מעקות כבלים זולים יותר ממעקות זכוכית, אלומיניום או עץ.

מעקות למרפסת העשויים מאלומיניום קלים, קלים להתקנה ועמידים יותר מאלו העשויים מעץ או פלסטיק. קל משקל ועמיד, אלומיניום הוא החומר הטוב ביותר עבור מסילות מרפסת כדי למנוע חלודה וקורוזיה.

אלומיניום

הוא חומר מסילה יוצא דופן המציע חוזק, עמידות בפני מזג אוויר, הרכבה קלה ועוד הרבה יותר. זוהי תחושה רב-תכליתית, אלגנטית ומסוגננת שאינה מציעה חומר אחר עבור מסילות הסיפון. אלומיניום הוא החומר הקל והעמיד ביותר שאתה יכול להשתמש בו עבור המעקה שלך.

נירוסטה היא חומר טוב יותר ליצירת מעקה מתכת למרפסת. הערה נוספת לגבי מעקות תקרת הזכוכית: כדאי להימנע מזכוכית בעובי של פחות מ-10 מ"מ.

למרות היעדר אפשרויות צבע

רוב היצרנים של מסילות אלומיניום מציעים עיצובים שונים כדי לייחד את הפרויקט שלך מאחרים. אנו ממליצים על מעקות אלומיניום מכיוון שהם נוחים יותר, במיוחד בהתחשב בעלויות התחזוקה של חומרי מסילה אחרים. עם התקנה קלה, עמידות מעולה, קלות תחזוקה, חסכון ואסתטיקה נהדרת, אלומיניום הוא אופציה טובה יותר.

משפחה של מעקות סיפון בעבודת יד זמינה במגוון חומרים עמידים

עץ, פלסטיק, קומפוזיט, מתכת וזכוכית. מעקות רשת תיל יכולים להיות עשויים ממגוון מתכות לרבות נירוסטה ואלומיניום. מספר חברות מייצרות גם מסילות תקרה מפלסטיק מלא ומערכות מעקות שנראות כמו חומרים מרוכבים.

החיסרון הגדול היחיד של מעקות למרפסת מנירוסטה

הוא מחירם הגבוה, אך לאור העמידות הגבוהה של החומרים שלהם, ההשקעה מחזירה את עצמה תוך זמן קצר יחסית. מעקות אלומיניום בעלי תחזוקה נמוכה כמעט ואינם דורשים חיי שירות ומחירם נמוך יותר מחומרים אחרים כגון עץ. מספר חומרי מסילות כיסוי חדשים פותחו בשנים האחרונות, אך עץ עדיין דורש תחזוקה מועטה או לא.

מעקות לסיפון ולמרפסת מיושנים יכולים לפגוע במראה הכללי שלך

אבל חומר מסילה טוב יכול להפיח בהם חיים חדשים. מסילות למרפסת לא רק משמשות כמאפיין אבטחה חשוב בבתים שלנו, אלא גם יכולות לשנות את המראה והתחושה של חזית הבית עם העיצוב והחומרים הנכונים.

בעת בחירת פחמן או נירוסטה עבור מערכת המסילות שלך

שקול את היישום שלך ואת עלות הבעלות הכוללת בעת בחירת החומר לשימוש. אולי אתם תוהים כיצד ניתן להשוות בין מעקות אלומיניום לאלה העשויים מפלדה, עץ או ויניל. מעקות אלומיניום הם מוצר שימושי יותר בשל הטמפרטורה והכימיקלים המשמשים בייצור זכוכית מחוסמת, ולכן מיחזור אינו אופציה.

השילוב האטרקטיבי של מסילת אלומיניום ומסילת דואר משלב את המראה והשקיפות של הזכוכית

אחריות מוגבלת לכל החיים התמחויות דיגר אין מובטחים פגמי ביצוע או חומרים במהלך שימוש תקין רגיל, מוצרי מסילת האלומיניום שלנו לא ייקרעו, יתקלפו, יתקלפו, יתקלפו או יחלידו.

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן