מי קונה מטבעות קריפטו

רכישת ביטקוין ומטבעות קריפטו אחרים יכולה להיות דרך משעשעת לחקור השקעות ניסיוניות חדשות. אם אתה מאמין שהשימוש במטבעות קריפטוגרפיים יתפשט לאורך זמן, אולי יהיה לך הגיוני לקנות קריפטו כחלק מתיק מגוון.
כדי לראות עוד מידע בתחום של מי קונה מטבעות קריפטו וביגשוט באתר גלובס מומלץ לבקר באתר globes.co.il

עולם המטבעות הקריפטוגרפיים חדש לנו

לגלות כיצד לרכוש ביטקוין, דוגוקוין, את'ריום או מטבעות קריפטוגרפיים אחרים יכול להיות מבלבל. כדי למכור ביטקוין באופן אישי, עליך להבין כיצד לשלוח אותו למישהו וכיצד להשתמש בארנק קריפטו (הפלטפורמה המחזיקה את כספך, למשל, בבורסה). כדי לקנות מטבעות קריפטוגרפיים, עליך לבחור ברוקר או בורסת מטבעות קריפטוגרפיים.

ישנן מספר דרכים שונות לרכוש ביטקוין ומטבעות קריפטו אחרים

כולל באמצעות בורסה או מתווך מסורתי. אתה יכול להשתמש בבורסה כדי להחליף קריפטו אחד למשנהו – litecoin, למשל – או לקנות קריפטו במטבע רגיל כמו הדולר האמריקאי. כמה חילופי מטבעות קריפטוגרפיים מוגבלים למטבעות דיגיטליים, כך שאם אתה הבעלים של מטבע דיגיטלי ויכול לקנות מספר ביטקוין או עתידי ביטקוין, תוכל לרכוש זאת באמצעות מתווך כללי.

אם אתה מוכן למכור את הביטקוינים שלך

אתה יכול לעשות זאת במגוון דרכים, כולל החלפות מטבעות קריפטוגרפיים באינטרנט, עסקאות ישירות P2P וכספומטים של ביטקוין. אחת האפשרויות היא מספר פלטפורמות מיוחדות ומוצרים של בורסות קריפטוגרפי מוכרות המאפשרות החלפת ביטקוין במזומן, או להיפך, בין שני הצדדים. יש גם בורסות מטבעות קריפטוגרפיים כמו Coinbase וכמה ברוקרים מסורתיים כמו רובינהוד שבהם תוכלו להשקיע ישירות בביטקוין.

המתווכים הטובים ביותר למסחר במטבעות קריפטוגרפיים כוללים מתווכים מקוונים מסורתיים ובורסות קריפטוגרפיה מיוחדות חדשות

בחירת ברוקרים מסורתיים נותנת ללקוחות דרך לקנות ולמכור ביטקוין וחלקם, כמו רובינהוד, היו מתווכי ההשקעות המיינסטרים הראשונים שהציעו ביטקוין (רובינהוד קריפטו זמין ברוב מדינות ארה"ב אך לא בכולם). לאחר שתחליט לרכוש ביטקוין, אתריום או כל מטבע קריפטוגרפי אחר, יהיה עליך להקים חשבון אצל סוחר קריפטו כדי להחליף את הדולר האמריקאי שלך במטבעות אחרים או בנכסים דיגיטליים.

כאשר אתה קונה מטבעות קריפטוגרפיים בבורסה, אתה קונה את המטבעות בעצמך. עליך להקים חשבון חליפין, להפקיד את הערך הכולל של הנכס, לפתוח עמדה ולשמור את אסימון הקריפטו בארנק שלך עד שאתה מוכן למכור.

אם בכוונתך לקנות

למכור או לסחור במטבע המטבע שלך בבורסה, עליך לבחור נפח מסחר מספיק בכדי להבטיח כי אחזקותיך נזילות, מה שאומר שאתה יכול למכור אותן מתי שתרצה. אצל רוב מתווכי המניות, אתה יכול לקנות שברי מטבעות קריפטוגרפיים, מה שמאפשר לך לקנות חלק קטן ממחירו של אסימון כמו ביטקוין או אתריום, שיכול לקחת אלפים להחזיק. שלא כמו חשבונות מסחריים או מניות ברוקרים, שיכולים לעלות עד 500,000 $, ביטקוין והשקעות קריפטוגרפיה אחרות אינן מבוטחות מפני אבטחה, הגנת משקיעים או תאגידים, בורסות או גניבות.

אם קורה הבלתי צפוי-הארנק או הפלטפורמה המקוונת שלך נשברים, אתה שולח מטבעות קריפטוגרפיים לאדם הלא נכון, אתה מאבד את הסיסמה של הארנק הדיגיטלי או שהארנק שלך נגנב או נפגע-סביר שתמצא מישהו שיעזור לך אתה משחזר את הכסף שלך.

בהתאם להחלפה

לברוקר ולשיטת המימון שלך, ייתכן שתצטרך לחכות כמה ימים עד שתוכל להשתמש בכסף שהפקדת לרכישת מטבעות קריפטוגרפיים. אתה יכול להמיר מטבעות קריפטוגרפיים בבורסה לדולר ארה"ב, אך השאר משאבים בחשבון אם ברצונך לסחור במטבעות קריפטוגרפיים או למשוך מחשבון הבנק הרגיל שלך. שיטה נוספת היא למכור את ה- BTC שלך באמצעות שירות החלפת מטבעות קריפטוגרפיים או להוציא אותו על אחד מכרטיסי התשלום הממוקדים בקריפטה רבים בשוק.

מסחר במטבעות קריפטוגרפיים

הוא פעולת השערות על תנועות מחירים של מטבעות קריפטוגרפיים באמצעות CFD (חשבון נסחר) על ידי קנייה ומכירה של המטבעות הבסיסיים בבורסה. חילופי מטבעות קריפטוגרפיים הם פלטפורמות בהן אתה יכול לקנות ולמכור מטבעות קריפטוגרפיים. אולי שמעת על הצעות מטבעות ראשונות (ICOs) שבהן המשקיעים קונים מטבעות קריפטוגרפיים (המכונים גם אסימונים) תמורת מטבעות קריפטוגרפיים חדשים או סטארט-אפים מפתחים מטבעות משלהם למכירה למשקיעים.

ברוקרים הם לא רק אינטראקטיביים, אלא יש להם גם מגוון רחב של הצעות השקעה שתוכלו לקנות ולסחור בבורסה. ברוקרים יכולים לרכוש חוזים עתידיים בבורסת מרכנתיל בשיקגו, שם חוזה לחמישה חוזי ביטקוין עולה 15.01 דולר.

Coinbase

היא פלטפורמת cryptocurrency מיוחדת המאפשרת לסחור במטבעות דיגיטליים כמו Bitcoin, Ethereum, Litecoin ו- Bitcoin Cash. זוהי אפליקציה המאפשרת לך לקנות ולמכור כל מיני מטבעות קריפטוגרפיים, החל מביטקוין ואת'ריום ועד ליטקוין ועוד 50 אחרים. כאשר אתה קונה מטבע קריפטוגרפי, הוא מאוחסן בארנקות קריפטו כביכול המחוברות לבורסה.

לונדון

23 באוגוסט (רויטרס)-החל מהשבוע-PayPal Holdings Inc (PYPL.O) תאפשר ללקוחות בבריטניה לקנות, למכור ולהחזיק ביטקוין ומטבעות קריפטו אחרים, כך מסרה פלטפורמת התשלומים ביום שני. פלטפורמת התשלומים היא בחירה פופולרית לאנשים שקונים פריטים באינטרנט ומעבירים כסף למשפחה ולחברים והיא מורחבת כדי לאפשר ללקוחות לקנות ולמכור מטבעות קריפטו נבחרים באמצעות חשבון PayPal Venmo שלהם.
בכדי לשמוע פרטים נוספים על מטבעות דיגיטליים וקריפטו ניתן לגשת לאתר coinsfactor.co.il

כמה מחבריי ממשיכים לדבר על השקעה בקריפטו כמו ביטקוין ודוגקוין. רמאים שולחים הצעות עבודה בלתי רצויות לגיוס, מכירה, מכרה או עזרה בהמרת מזומנים לביטקוין למטבעות קריפטוגרפיים.

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן