אילו שימושים ניתן לעשות בעזרת מפסק צלב?

בעקרון ההפרעה, קשת אנרגיה משמשת לייצור פיצוץ בהתפשטות תרמית מחד ולהאיץ חלקים נעים של המפסק מאידך כדי להפריע לזרם הגבוה. תכנית מיוחדת משתמשת בגנרטור כדי לספק קצר (מקור מתח הפרעות זרם) ולאחר מכן מחילה מתח התאוששות על מסוף המפסק. שני שלבים אלה הם מנגנוני אנרגיה מאוחסנים שניתן להשתמש בהם כאשר נדרשות כמויות גדולות של אנרגיה כדי לסגור מפסק לפני שצריך לסגור אותו.

המפסק מנתק את אספקת החשמל למעגל ומתכבה כאשר הוא מזהה שהמעגל עמוס מדי. מדי שנה, משקי בית המצוידים בלוחות STAB או LOK של Federal Pacific Electric (FPE) חווים תקלה במפסק. חלקי החוט נחשפים כאשר מסירים את המכסה מהחיווט בתיבת המגן.

GFCIs נבדלים ממפסיקים בכך שהם יכולים לזהות דליפות חשמל ועומס יתר. חוטים חסרים או פגומים GFCIs מאפשרים לך לקבל הלם. עומס יתר של מערכת חשמל מסוכן מכיוון שהוא מייצר חום וקשת.

מפסקי מעגל מסווגים לפי הזרם הקצר הטוב ביותר 10 kA (120-240 V / AC) או פחות

התואם ללוח המעגלים המוצג בפרסום זה. אין להשתמש במכשירים המחוברים למעגל שזרם הקצר של המערכת זמין עולה על 10 ka (120 עד 240 וולט / AC). במכתב מ- UL נכתב כי מפסקי החלפת הקוטב החד-קטעי UL מסוג Eaton CL115Cs (120V / 1.5 אמפר) ו- Eaton BRN115AF BR-1-15A מפסקים משולבים הם בעלי סכום זה, ובטוח להשתמש במפסק מרובע D או קופסת פטיש.

Eaton BR מפסק חשמלי מגנטי סוג BR 1 אינץ 'תקע מפסק 1.5 x 10 kaic

דו קוטבי, 120-240v br מפסק משותף 14 /4 awg cu al Q28 br סוג br loadcenter מחיר המחיר עושה אינו משקף את המוצר או מימון הכביש בפועל. כדי לייעל את מלאי המפסק, UL מסווגת את המפסקים שתוכננו ונבדקו על ידי אלקטרי כמפסקים הניתנים להחלפה המיוצרים על ידי ג'נרל אלקטריק, תומאס'בטס, ITE, סימנס, מוריי'קרוז, הינדס, ריבוע D וכיכר D. ITE וסימנס יכולים להיות מצוידים במפסקי GE ו- ITE / סימנס או בשימוש עם מפסקי GE אם ידוע שהם תואמים. מחברי סימנס דומים ל- GE THQL ברוב המקרים ומתאימים לרשימת ה- UL, אך הם יכולים ללכת לאיבוד בעת השימוש במכשירי GE.

ייתכן שיצרנים ירצו להגדיר מפסקים משלהם ללוחות שלהם מסיבות כלכליות ברורות. UL קובע כי כל המפסקים המסווגים חייבים להשתמש בלוחות המאושרים שלהם.

לדוגמה

התרשים הבא מראה דוגמה למתג הצלב מסוג CL-1 הניתן להחלפה עם הלוח להתקנה. פירוש ציון המפסק פירושו כי היצרן בדק את המפסק בלוח ורשום אותו לשימוש בלוח. כאשר הלוח מקבל מגרסות טנדם, הוא אומר שיש לו מקום ספציפי בו ניתן להשתמש ולזהות את המגרסות.

כפי שאתה יכול לראות, ניתן לחבר שמונה מעגלים או יותר ללוח כדי לאפשר שימוש במתגי טנדם. על מנת להתקין מתג טנדם, הפאנל חייב להיות מתוכנן לשימוש במתג הטנדם ויש להשתמש בו במקום המפסק המגעיל, אך זהו פתרון מקובל.

הכלי מתחבר לכבל מאריך ומשתמש בכוח מכבל המאריך לניהול הנסיעות למפסק

המתגים ל -4 משך 1.5 אמפר הראש ב -120 V. המתג לחמישי הוא מסלול של 3.2 אוהם העובר למפסק נסיעה של 1.8 אמפר. במתח ביתי של עד 12.5 וולט, מפסק המאפשר יותר מ- 1. 5 אמפר הזורמים במסע הם כ- 2400 וואט, ובמקדם בטיחות של 3.3 אנחנו בסדר עם נגד של 16 אוהם 300 וואט לבחירה.

מפסקי גופרית הקספלואוריד מגנים על תחנות כוח חשמליות ומערכות הפצה על ידי הפרעה של זרם חשמלי שעלול לעורר ממסרי הגנה

טכנולוגיית הקרן התרמית משתמשת במערכת מגע מפסק מפסק גנרטור SF-6, המונעת על ידי מנגנון קפיץ בעל אנרגיה נמוכה. כמו כן, ניתן להפעיל מפסק מתח גבוה עד 800 קילו וולט עם מנגנון קפיץ חוסך אנרגיה.
עבור עוד פרטים מורחבים על מפסק צלב באפשרותך לבקר באתר alfatek.co.il

היצרנים היחידים המייצרים מפסקים המיועדים להכיל שני מוליכים הם להבי D ופטישים מרובעים

אך לא לכולם יש מפסק. מפסקי שטח Saver ו- Quadplex מציעים שתי קבוצות של טריגר משותף ושני מפסקי מוט עבור מעגלים של 120-240V ודורשים שתי צלחות שטח. שומר החלל ומפסק הטריפלקס מספקים 2 קטבים למתגי ההדק הרגילים ולמעגלים של 120-240V ושני קטבים בודדים למעגלים של 120V.

מתגי הסטנדרטים QP

QT, QAF ו- QPF של סימנס משמשים את LoadCenter תחת קבוצות שמות שונות, כולל סימנס, מורי גולד וסילבניה, אך אלה הם הנפוצים ביותר. UL מסווג מפסקים מתחלפים תחת מותגים שונים עבור יצרני פנלים ויצרני פנלים. טענתם לבטיחות הציבור מבוססת על עדויות לתאונות עבר בהן סווגו דיסקי בלמים כסודיים.

עליך להיות לקוח רשום עבור מפסק BR דו קוטבי

אך קשה לתעד את הנתונים, אך ניתן למצוא את רוב המידע באתר Eaton על ידי הצלבה ברשימת החלפות מפסק החשמל תאימות המפסק עם CAT. שימוש במפסקים ללא CTL עלול להפר את רישום קוד החשמל הלאומי (UL) עבור מרכזי טעינה מסוימים בנסיבות מסוימות. מפסק המעגלים הוא מעגל סידורי אינדוקטיבי או מקור חשמל סרק אם אתה משתמש ב- snubber.

Share the Post:

Related Posts

דילוג לתוכן